This site uses cookies to help us provide quality services. Using our services, you consent to the use of cookies.
The forum is in read only mode.

Topic-iconVerlaten Honda DAX in omgeving Hilversum, D-564-KJ

1 year 11 months ago - 1 year 11 months ago #65 by PB van Geelen
Graag wil ik verzoeken dat de eigenaar van deze DAX zich meld of deze uit de berm vist, want hij staat er al een week en ik wil niet dat hij gejat wordt of opgehaald door de gemeente.

In geval van dringende noodzaak, stuur mij een PM of een directe mail .
Attachments:
1 year 11 months ago #67 by Goldie
Is geen honda, hij verdwijnt vanzelf dankzij chinese spuitkwaliteit
1 year 11 months ago #68 by wim
Raar! Die laat je toch niet staan?? Is ie soms al gejat. Of het is een lokbrommer haha.

Gr. Wim.
1 year 11 months ago #70 by Goldie
Peter, als je kenteken intikt op rdw.nl kan je zien of hij opgegeven is als gestolen B)
1 year 11 months ago - 1 year 11 months ago #72 by PB van Geelen
@ Wim: Geen idee, hij staat wel op slot!
@ Goldie: Ik zal morgen nog eens een kijkje nemen!

1 year 11 months ago #74 by PB van Geelen
Kenteken D-564-KJ staat niet als gestolen gemeld...

1 year 11 months ago #125 by PB van Geelen
Update: Schijnbaar op vrijdag 3 Juli verwijderd/opgehaald door (een groep) jongeren. Verbaast me nog dat het nog twee weken heeft geduurd...

1 year 11 months ago #126 by Goldie
Volgende keer moet er toch zo'n wildlife cam op, die opneemt als er bewogen wordt :lol:
En een tracking chip!! :silly:

Of moeten we een forum reddingsdienst beginnen die gestrande Honda's ophaald, Chinese voor dubbel tarief :side:
Of ophalen en hem dan weer startend terug zetten ;)als een soort Honda Goodguys Team
1 year 11 months ago - 1 year 11 months ago #127 by PB van Geelen

Goldie wrote: Of moeten we een forum reddingsdienst beginnen die gestrande Honda's ophaald, Chinese voor dubbel tarief :side:

Ik heb al eens iemands SS50 in Hilversum gered op deze manier. Officieel aangepakt en oom en tante agent gebeld dat de desbetreffende SS bij mij op het erf stond daar deze open en achtergelaten op de stoep was gezet. Komt pa en zoon langs, beetje sjagerijnig en dat was dat. Dus wat ik nu doe (oproep posten) is het enige en als ie in de tussentijd wordt geklauwd... \o_O/

Goldie wrote: Of ophalen en hem dan weer startend terug zetten ;)als een soort Honda Goodguys Team

We sijn tog seker sinterkloas nie! D: