• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Nationaal Veteranentreffen Woerden 2014

Gestart door Goldie, zondag 28 september 2014 - 15:15

« vorige - volgende »

Goldie

Gisteren naar het Nationaal Veteranentreffen in Woerden geweest met mijn ouwe. 24ste editie

Chaly vanaf Texel in de stationwagon, kon net, en in HHW de Monkey erbij.
In Woerden een pakeerplaats gezocht vanaf daar vertrokken naar het centrum. (Wat daar een hoop meer gedaan werd)

Gigantisch druk, leek wel geen eind te komen aan de aanwas van brommers en motoren. Ik denk wel over de duizend van 25jaar en ouder.
Eerst mocht ik zelfs het terrein niet meer op, maar toen ik ging praten, zei het jochie dat brommers nog wel kon, dus snel met mijn motorplaat doorgereden :) (normaal brul ik altijd "het is een motor!!")

Veel bijzondere brommers gezien, echt mooie Bmw brommers, veel Zundapps en Kreidlers. Stuk minder Honda's, maar wel een paar: C310, 320, ss, c, c200, monkey j1/3, Dax, CD, Ape, CB, amigo's en P dingen.

Uiteindelijk Kaasrit gaan rijden, na kort interview op het podium, tussenstop, patatkraam die het druk had, officiele tussenstop bij Koe beeldhouwer en bij Funmotors, waar toevallig de Chaly vandaan kwam. Uiteindelijk weer terug op het terrein, natje en droogje gedaan en daarna geprobeerd te herinneren waar de auto ook alweer stond.

Super mooi weer, super dag, volgend jaar weer, hopelijk met motordax en Z90A.
Bijkomend, ondanks grote carb op de Z90A, amper brandstof verbruikt, voor niks de jerrycan mee :), hij leek nog wel vol.

Sven

MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Oscar

Mij ontbrak helaas de tijd om te gaan kijken maar zelfs in mijn omgeving (Hilversum) zag ik diverse groepjes oude brommers rijden. Erg leuk en mooi dat het weer zo goed was!

Groeten
Oscar

Goldie



Jammer!

Maar inderdaad, precies knap weer op die dag, ik moest rijden om af te koelen.
Ook de reden dat er, denk ik, belachelijk veel mensen waren.

Volgende keer gewoon mee gaan Oscar, regelen we een grotere bus, was leuk met die kleine Honda's middenin al dat buikschuiver geweld.
Volgende keer dus op de gouden Dax, kan niet wachten om die van het voorjaar klaar te hebben voor wat leuke ritten...

Groet

Sven
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70