• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

moto sport is romel !!

Gestart door sil, woensdag 27 september 2006 - 11:54

« vorige - volgende »

sil

ik rijd zoals elke dag lekker met mijn cy naar den bosch vanuit rooi
in schijndel begon mijn brommer een heel raar geluid te maken..
leek uit het blok te komen .. ik dacht het vliegwiel komt tegen de kap aan
teminste zon geluid maakte het .. toen ik in st michelsgestel was begon hij in eens een hoop herie te maken dus ik dacht oo de bouten van mijn uitlaat zijn los getrild ( dacht kan gebeuren he )
ik met die hoop herie achter me aan dwars door denbosch  ;D
eenmaal op school aangekomen zag ik dat mijn demper los getrild was op de las  :neutral:
dus nou mag ik iets gaan verzinnen om tog niet al te veel herie te maken..
weet iemand iets  ;D dacht aan een demper ergens vandaan te toveren en op de uitlaat te schuiven of zoiets
( C - CB - CY )

stekel

Je kan em opnieuw laten lassen maar als ie op de las gescheurd is heb je kans dat weer gaat scheuren. Ik zou eerst eens gaan kijken of al je bevestigingen goed zijn en die maar eens nalopen op losse moeren en bouten. Daarmee voorkom je een beetje dat het weer gebeurd.
Succes
Stekel
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Peter van Geelen.

Spannings- en trillingsvrij ophangen ;)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

cb50_freak

Citaatdacht aan een demper ergens vandaan te toveren en op de uitlaat te schuiven of zoiets

Dan heb je tog ook gelijk je probleem opgelost met je demper die teveel herrie maakt:P, hief je hem niet te slijpen:P:P Dat had ik serieus gedaan als ik jou was...

Succes ermee

mr.martijn

ik heb een MOTORsport en bij mij was het ook gebeurt alles weer vastgelast btje verzinkspray over de las en klaar was kees gaat nog steeds goed :) en alst blijft gebeure nzou ik er een rubbertje tussen het boutje doen
Vrogger, Toen de politie hier nog op varken rond reed.

sil

probleem is weer op gelost ik heb hem laten lassen bij een maat van mij  ;D
maar hij was niet op de las af gebroken  :neutral:.. hij was er boven af gebroken ..
het ijzer was gescheurt.. en begon op een andere plaats ook weer te scheuren..
en ik had gekeken voor een demper maar das mij net iets te duur ..
dan spaar ik liever nog ff voor een goede sport uitlaat  ;D
( C - CB - CY )

roel450

Nu je het over Sint-Michielsgestel hebt dat komt me bekent voor  ;D daar woon ik namelijk. Ik zie jouw wel eens rijde. Met een mooi geluidje erbij. Rij jij over de pettelaar naar den bosch?

sil

die straat ken ik niet  ???
ik nu vortaan altijd langs beekvliet of hoe heet da??
en dan die straat helemaal uit rijden en dan kom je op zon andere hele lange straat en een in die straat zit ergens een auto wasserette volgens mij ..
eerst reed ik altijd door het dorp maar dat is volgens mij best om ..
toen volgde ik altijd die fiets route wijzers naar den bosch langs de weg ik wis de weg nog niet  ::)
( C - CB - CY )

roel450

die straat van die wasserette is de pettelaarseweg  ;) je komt altijd langs die plek waar al die scholieren staan  ;) daar sta ik ook tussen totdat mijn brommer weer in mekaar zit  ;D

Je zult me nog wel een keer zien dan met mijn SS'je  :P

Wander

 ::) blij dat ik hem heb verkocht ...kuch...  ::)

Maare, waar heb jij gekeken voor een demper Sil, en wat kost zoiets dan. En je zou toch ook kijken wat het kost om een uitlaat te laten fixen, heb je dat nog gedaan.

Jetflighter

dat had ik laatst ook gehad, dat er een scheur in zat bij het tuitje, maar heb het nog net op tijd kunnen voorkomen dat hij helemaal af knapte, weer mooi vast kunnen lassen dus, maar heb jij het ook niet gemerkt dan dat je uitlaat stuk was, want meestal begint afknappen met een scheurtje, en neit gelijk pats boem. je kon het merken aan dat je uitlaat knallen gin maken, en er vlammen uit de uitlaat komen.

sil

Citaat van: Wander op woensdag 27 september 2006 - 19:45
::) blij dat ik hem heb verkocht ...kuch...  ::)

Maare, waar heb jij gekeken voor een demper Sil, en wat kost zoiets dan. En je zou toch ook kijken wat het kost om een uitlaat te laten fixen, heb je dat nog gedaan.

demper stond een super vette op markt plaats 90 euro nieuw en carbon voor een motor ..
maar een uitlaat late fixe is veel te duur .. kan tege de 300 euro gaan  :neutral: en dan nog een demper ..
maar ik doe het zolang met deze .. als hij weer kapot is koop ik een nieuwe .. onderlangs ..

Citaat van: roel450 op woensdag 27 september 2006 - 19:40
die straat van die wasserette is de pettelaarseweg  ;) je komt altijd langs die plek waar al die scholieren staan  ;) daar sta ik ook tussen totdat mijn brommer weer in mekaar zit  ;D

Je zult me nog wel een keer zien dan met mijn SS'je  :P

cool zwaai volgende keer  :P
k ben benieuwt hoe je ss er uit komt te zien
( C - CB - CY )

Barry

Is best een bekend probleem dat die uitlaten willen scheuren bij de demper of cilinderkop...  ::)
Honda the power of dreams ;D

Wander

Citaat
demper stond een super vette op markt plaats 90 euro nieuw en carbon voor een motor ..
maar een uitlaat late fixe is veel te duur .. kan tege de 300 euro gaan   en dan nog een demper ..
maar ik doe het zolang met deze .. als hij weer kapot is koop ik een nieuwe .. onderlangs ..

Ja, maar weet je hoe ontzettend zwaar en groot die dingen zijn, een standaartmotordemper is echt veel te groot.
En hoe kunnen ze nou 300 vragen voor het buigen van een buis  :eek:

Honda CB

Kom jij uit stramprooi sil? vlakbij mij...! :eek: