• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Uitlaat; motosport? v8? carbon? zegt 't maar

Gestart door basbas, maandag 09 oktober 2006 - 18:59

« vorige - volgende »

basbas

Graag jullie mening
Wat is nou een lekkere uitlaat voor 'n C'tje, gewoon bij de motorsport houden?
of andere tips?
zegt 't maar
4-takt

Jetflighter

als je gewoon mooi geluid wilt, en niet al te veel geld uit wilt geven, dan zou ik gewoon een motoRsport nemen, maja groeit het geld je op de rug, dan zou ik voor een dubbele over gaan, of iets van takegawa ofzo

basbas

wat voor een voordeel hebben de duurderen dan? behalve the looks?
4-takt

sil

geen motosport .. slechte ervaring mee  :neutral:
zoals kapot trillen in zon 5 maanden ..
( C - CB - CY )

Jetflighter

Citaat van: sil op maandag 09 oktober 2006 - 20:23
geen motosport .. slechte ervaring mee  :neutral:
zoals kapot trillen in zon 5 maanden ..

valt best mee, ik heb het ook gehad, een scheur, maar dat komt gewoon doordat ik hem niet trillingsvrijhad opgehangen, dus t licht er maar net aan hoe noukeurig je zelf bent, maar wat de voordelen zijn, tja ze zijn mooier, en zommigen maken een mooier geluid

sil

die dingen zijn niet trillings vrij op te hangen (volgens mij )  .. ze zitten altijd met een bout aan het frame vast zonder rubbers of niks .. maarja dit is mijn mening .. ik zou eerder iets meer geld uitgeven voor een mooiere uitlaat van betere kwaliteit ..
( C - CB - CY )

Wander


sil

kan .. had ik ook .. maar tog trilde hij kapot ..
en  het chroom is niet echt van goede kwaliteit ..
( C - CB - CY )

Wander

dat had ik inderdaad ook gezien, maar hee, wat wil je voor die prijs, verwacht er dan niet te veel van, en als je de pech hebt dat het kapottrilt, probeeer het te lassen, en anders, tsja,. moet je toch een betere/duurdere halen

basbas

en wat is dan een goed alternatief?
die niet gelijk 500 E kost

kortom, wat is dan een uitlaat die een net zo'n mooi geluid als 'n motorsport heeft*( of beter uiteraard)
en van betere kwaliteit is
en íets meer kost,
4-takt

Menno

Ik zelf ben van plan eind deze maand een V8 white carbon te halen van 225 euro, die vind ik wel mooi

Freddy

ben helemaal verzot op mijn pijpje...
die is er alleen niet voor een C
:neutral:

sil

zie www.daxdodo.nl ;)
heeft mooie uitlaatjes .. ik vind die rvs oval wel vet voor 189 euro ..
anders moet je hem effe mailen .. hij weet meestal wel wat een mooi uitlaatje is voor een goede prijs  ;)
( C - CB - CY )

Jetflighter

geen skyteam rommel kopen, die klinken blikkerig

Willem

Al die uitlaten zijn zonde van je geld. Gewoon een originele pijp zonder demper geeft ook een prachtig geluidje. En je hebt er nix aan als de wouten zo'n dure pijp toch maar weer van je gaan afpakken.