• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Uitlaat; motosport? v8? carbon? zegt 't maar

Gestart door basbas, maandag 09 oktober 2006 - 18:59

« vorige - volgende »

Barry

Ik kan nog aan een DH uitlaat komen.
Is zelfde model als orgineel maar hij loopt er een stuk beter mee en er zit een heel mooi geluidje in!
Honda the power of dreams ;D

basbas

Hmm het prijs-gat tussen een motorsport en de rest is ( op die site) wel erg groot,
ik denk dat ik gewoon voor de motorsport ga, maar hoe zit het met de prestatie-verbeteringen door de uitlaat?

bas
4-takt

Jetflighter


basbas

haha oke prima,
dus ook als ik 'n 500 E uitlaatje op de kop tik, blijft de prestatie-verbetering 0.0?
dan weet ik helemaal zeker dat ik 'n motorsportje d'r onderhang

( groot gat lijkt me prima, )
4-takt

Jetflighter

bij de duurdere uitlaaten, heb je soms wel vermogen toename, maar licht er ook maar net aan welke

birdman

Citaat van: basbas op dinsdag 10 oktober 2006 - 19:03
haha oke prima,
dus ook als ik 'n 500 E uitlaatje op de kop tik, blijft de prestatie-verbetering 0.0?
dan weet ik helemaal zeker dat ik 'n motorsportje d'r onderhang

( groot gat lijkt me prima, )

heb er ook een gekocht, en onder m'n pc50 gehangen nog geen problemen mee gehad, (kleine vrom van doofheid aan de rechterkant... ;) )
pas op voor den kat...

sil

bij mijn cy heb ik moto sport .. ongeveer 5 km sneller en trekt harder op ..
als ik een ope uitlaat zou kopen ( of maken ) zou hij zon 15 km harder gaan
want een moto sport is niet open ..
( C - CB - CY )

Freddy

open pijp levert inderdaad meer vermogen en hogere topsnelheid op,heb ik mogen ervaren ;D

stekel

Wat een paar gaatjes in een originele pijp al niet doen..... :fart:
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Viperdax

ik heb een tijd lang(jaar of 2) een nhrc gehad. daar was ik best tevreden mee. alleen jammer dat de pompnagels los gingen, maar das opzich geen probleem, ff nieuwe erin. geluid is ok, kwaliteit prijs verhouding is wel redelijk.

als je verder zoekt, en je legt daar 150 bij(ongeveer) zit je in een kwaliteits klasse waarvan je zeker weet dat het niet snel stuk gaat. daytona megaphone bijvoorbeeld ;)(300/350 euro als je goed zoekt)

roel450

zo'n daytona megaphone lijkt mij wel iets, past dat ook op een SS50 en waar kun je die kope?

sil

bij daxdodo laten bestellen .. verder weet ik niet ..
( C - CB - CY )

mr.martijn

Vrogger, Toen de politie hier nog op varken rond reed.

Willem

Open pijpje geeft inderdaad wel wat vermogenswinst, en een ontzettend leuk geluidje, helemaal als je een carvancevitanblik (hoe je dat ook schrijft) er achterop hangt >:D

Barry

Honda the power of dreams ;D