• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

honda xr50

Gestart door crossmannetje, vrijdag 03 november 2006 - 20:16

« vorige - volgende »

Honda CB

Citaat van: cb50_freak op maandag 06 november 2006 - 20:04
Hij is niet in Nederland verkrijgbaar en Honda Nederland zegt dat je de import van de brommer (vanuit Japan) niet bij honda moet regelen maar bij de RDW of bij de Douane, die heb ik al gebeld namelijk want ik vindt het een hele mooie brommer, al heeft hij waarschijnlijk een nadeel, die bijna alle Honda 4-taktjes hebben, de grootte, ik vind ze namelijk zo verdomd klein!! Maarja daar moet je mee leven.. ;)

Viperdax

Citaat van: crossmannetje op dinsdag 05 december 2006 - 19:29
::) in nederland verkrijgbaar??

neen, honda nl doet niet in bromfietsen(op scooter na)

cb50_freak

Dat vind ik echt stom hoor, volgens mij is er best wel belangstelling voor zon xr50 bijv.
Als hij dan nog een beetje reclame krijgt tenminste....
De dt serie van yamaha doet het ook goed en die motorhispania dingen die zie je ook vaak dus waarom dit niet....

Maar goed ik ben niet de Honda directeur

Wander

Er is vast belangstelling voor.
Maar die man/vrouw weet heus wel wat hij doet, als hij er goed geld aan kan verdienen verkoopt hij ze wel.
Maar aangezien er veel meer scooters worden verkocht brengt dat hem meer geld op.

sil

bestellen van die site .
rdw keuring en je hebt een xr50 in nederland ;)
( C - CB - CY )

cb50_freak

CitaatEr is vast belangstelling voor.
Maar die man/vrouw weet heus wel wat hij doet, als hij er goed geld aan kan verdienen verkoopt hij ze wel.
Maar aangezien er veel meer scooters worden verkocht brengt dat hem meer geld op.
Ja maar toch, dan kom je niet met brommers op de markt, maar dan kom je met de zoomer.....
Ok, hij is heeel geavanceerd en zuinig, heeeeeeeeelll geavanceerd....
Maar goed, ik geloof echt neit dat dat een succes wordt, de grote massa hoeft geen zuinige scooter die er (laten we eerlijk wezen) niet echt mooi uit ziet...
Daarom ook respect voor Honda hoor, begrijp me  niet verkeerd, ze proberen het tenminste.... en ze lopen juist niet achter de anderen aan, respect.

Maar als je dat probeert dan kan je toch ook proberen om brommers als de xr50 in te voeren ofzo, die is nog modern, kijk dat ze die nieuwe oude modellen niet invoeren ok, daar is bij de jongere doelgroep niet veel belangstelling naar, maar ik denk dat de grote massa een brommer als de xr50 mooi vindt. En het oog doet veel...
Daar komt nog eens bij dat het een 4-takt is, dus mooi geluid en oerbetrouwbaar... Dat is lijkt mij een goede formule...
Maarja misschien is het wel veel te duur om in te voeren ofzo of zitten er andere factoren aan, een ding is zeker, het is jammer ...

Wander

Wel eens bij de TT in Assen geweest (vip kant).
Rijden al die lui (moteurs, hulpjes enz) op zoomers (ook wel af een toe een singa of een xr50, maar vooral zoomers). Er is dus wel degelijk markt voor. en er zijn heel veel mensen het niks uitmaakt hoe die er uitziet, of die hem zelfs mooi vinden (beter als standaart skoetr). En zoals je zelfs zegt is hij erg zuinig enzo, en dat is wat de mensen zo handig aan dat ding vinden. Hij lijkt me ook wel sterk, en niet onnodige kappen ofwat. Je moet niet alleen denken aan jongeren hè, die ouderen vinden zo'n zoomer wel handig.

Wander

Viperdax

gezien het feit dat honda nl op een gegeven moment met ongeveer 1000 hondatjes in de maag zat die niet verkocht werden, kijken ze wel weer uit voor nederland