• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Nog een Belg op het forum!

Gestart door NanderCB50, maandag 26 oktober 2009 - 18:29

« vorige - volgende »

NanderCB50

Hallo

Ik ben Nander 16jaar en ik rijd sinds kort rond op een CB50.
Technisch is hij in orde maar aan het uiterlijk moet nog wat gedaan worden  ;D
Hij heeft vrij veel kilometers maar rijd nog perfect.
Wat ik wil veranderen: de benzinetank (er zit namelijk een bluts in), het zadel, misschien het achterspatbord, enzovoort...

Zo heb ik hem gekocht:
(Ik laat expres ook de mindere kantjes zien  ;))








jimbo1992

welkom (medebelg)!

Heb hem te koop zien staan een tijdje geleden vermoed ik :)

Misschien ook even kijken om een ander uitlaatbeugeltje te maken.

Heerlijk toch met zo'n heerlijke 4takt grom rond rijden. 8-)

Van waar ben je ergens?

Succes!


Barry

Welkom!

Leuk project.
Ik zou de tank proberen uit te deuken ipv een andere te kopen!
Honda the power of dreams ;D

NanderCB50

@Jimbo1992: Dat was ik ook van plan, ik heb hier een mooi voorbeeld gezien op 't forum  ;)
Ik ben uit de buurt van Mechelen

@Barry: om de originele kleur zoveel mogelijk te behouden bedoel je? Je ziet het niet goed op de foto maar het lijkt
of de kleur wat "afgebleekt" is

Momenteel is hij binnen om af te stellen, hij reed namelijk 65km/h. In Mechelen controleert de politie te vaak  ::)

jimbo1992

JAmmer van die flikken hier in België maar hier in de buurt (oost-vlaanderen) zijn ze blij zo'n oude brommer te zien ;D

Lex

Toch spijtig dat je zo weinig Belgen op zoiets ziet rijden.  :(
De meeste die op een dax of zoiets rondrijden zijn van de kanten van Kortrijk.
Hoe komt dat nou toch?? ???

jimbo1992

Nee hoor, er zijn zeeeer veel dax, monkey... liefhebbers in oost en west vlaanderen!

Zowel Brugge, gent, Antwerpen, kanten van aalst, aan de kust... zijn er dax verenigingen, Jaarlijks is er een daxweekend in Brugge, daar krijg je een goed idee van hoeveel dax, monkey...liefhebbers er eigenlijk zijn in België..

CB, c50, ss... liefhebbers zijn er inderdaad minder..

foxbeach

#7
We zijn met minder maar daarom niet niet graag gezien,

ik rij veel meetings mee en mag altijd met een SS, CB of m'n schatige Ape aantreden. Gewoon vriendelijk op voorhand een mailtje sturen naar hen en dan komt dat netjes in orde.

ps: Welkom erbij, als ik volgende zomer al de kanten van Mechelen voorbij moet komen ga ik wel mailen.

Lex

Citaat van: jimbo1992 op zaterdag 26 december 2009 - 11:44
Nee hoor, er zijn zeeeer veel dax, monkey... liefhebbers in oost en west vlaanderen!

Zowel Brugge, gent, Antwerpen, kanten van aalst, aan de kust... zijn er dax verenigingen, Jaarlijks is er een daxweekend in Brugge, daar krijg je een goed idee van hoeveel dax, monkey...liefhebbers er eigenlijk zijn in België..

CB, c50, ss... liefhebbers zijn er inderdaad minder..

Laat ik nou net niet in een van deze steden wonen.  :( Maar in het groene Limburg.

jimbo1992


NanderCB50

In Mechelen rijden er véél mensen rond op een dax, maarja meestal zijn dat skyteam's of jing cheng's.