• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

mijn projecten

Gestart door butt head, maandag 15 februari 2010 - 15:58

« vorige - volgende »

butt head

de zooi wat er op het moment staat.

mijn zb om te beginnen. die heb ik al een poosje, 2005
toen ik hem pas had zag hij er zo uit.


toen nog even zo



toen is hij in 2009 uit elkaar gegaan voor een vers lak laagje. de oude lak had zijn beste tijd gehad.
nu in 2011 zit de zb weer in elkaar.




dan mijn ssje. die heb ik ooit verkregen door een ruil een uitlaat en 100 euro voor een ssje. niet gek al zeg ik het zelf. van af daar ging alles berg afwaards kwa kosten. had er een heele mooie gepimpte brommer voor kunnen kopen zo veel heeft het gebed zonder iend al gekost.
zo kwam hij aan. tank lek alles gaar. uit iendelijk heb ik het frame, achterbrug en t-stuk over gehouden. de rest was te gaaar.


zo ging hij naar de keuring.


toen nog een tijdje zo.


nu zo met een oerdegelijk c90 blok.


misschien komt er binnen kort een special paint tank op en als ik en 5speed zadel met zoon blikke kontje ook met special paint er op. maar dat kan nog wel een paar jaren duren

dan de z50a k1. het begin


toen een donor brommer gekocht en geplunderd voor de onderdelen. daar na stond het atje er zo bij ook nog een aantal bestellingen bij cms gedaan in de tussen tijd.

laatst heb ik nog een cd90 blok op de kop getikt die word nu gereviseerd en misschien komt die onder de z50a te hangen als ik hem op motor kenteken zet.

dan de c110 zal ook nog ooit weer eens op de weg komen hoop ik. hij licht nu uit elkaar op onderdelen en lak te wachten.


ss50k0 project om dat het kan. zal ook nog wel een halve eeuw duuren.... al iemand interesse in het frame(ss50m) heeft stuur maar een pb.


dan de cd65 solo. beter foto's komen wel als hij en kenteken heeft.






het verleden.
mijn eeste ssje.


een cs50.



motor dax.



bami dax. pekel bak!!!

na op het achterwiel een gemeente perkje in geflamt te zijn. :mrgreen:  gas bleef hangen.  :lol:


bami monkey. ding reed best lekker ondanks het stuur.



ook is er nog een ss50E (look a like cd50), chaly, c320 tt50. maar daar zijn geen foto's meer van.


butt head

met de rode tank bedoel je? dat is de 2de ss50

de eerste was heele maal zwart

Mephisto253

Ontzettend mooie collectie, schitterend die onderdelen voor je TV  ;)
keep up the good work!
Honda 4-Stroke 2 fast 4U

butt head

#3
sinds kort weer een projekt er bij
zal niet veel bijzonders worden
chaly frame, ct70k1 vork, c310 achterbrug, c50at blok


Arontje91

Wat een projecten:|!!
En dat staat ook nog eens allemaal in je huiskamer!!
Een echte liefhebber zegXD!

butt head

Citaat van: Arontje91 op woensdag 31 maart 2010 - 23:53
Wat een projecten:|!!
En dat staat ook nog eens allemaal in je huiskamer!!
Een echte liefhebber zegXD!

slaapkamer  ;D

Viperdax

als je nou ook eens zorgt dat alles rijd, ipv op je slaapkamer staat :P

butt head

af gelopen zondag een klein ongelukje gehad met mijn ss50. nu moet ik voor straf thuis zitten met mijn been omhoog.  :x

knipperlicht toerenteller kapot spatbord, uitlaat, koplampoor gedeukt of bekrast. en met een het frame iets op gestukt een tt50 tank past in iedergeval niet meer over het frame heen. als hij recht is wel.


word nu dus bekijken wat ik er mee ga doen. als ik hem op ga knappen dan komt er in iedergeval een andere tank en zadel op.

een tank in deze kleuren met een 5bak sport zadel er bij.



ook ben ik bezig een honda cd65 solo keurings klaar te maken.


in zo vere ik heb kunnen vinden is er zeeer weinig tot niets bekend. bij honda nederland kan ik ook geen bouwjaar na vragen wat hun data base gaat maar 15 jaar terug.

Peter van Geelen.

Citaat van: butt head op donderdag 01 september 2011 - 13:52
af gelopen zondag een klein ongelukje gehad met mijn ss50. nu moet ik voor straf thuis zitten met mijn been omhoog.  :x

Stoepje over het hoofd gezien? O.o
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

butt head

Citaat van: Da Racing Duck op donderdag 01 september 2011 - 14:53
Citaat van: butt head op donderdag 01 september 2011 - 13:52
af gelopen zondag een klein ongelukje gehad met mijn ss50. nu moet ik voor straf thuis zitten met mijn been omhoog.  :x

Stoepje over het hoofd gezien? O.o

en toen nog een lantarenpaal een kusje gegeven.

Peter van Geelen.

Hmmm, blij dat je het in ieder geval kunt navertellen. Doe je de volgende keer wel wat voorzichtiger? ;)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

butt head

ik ga mijn best doen.

wat even achterom kijken wel niet kan veroorzaken.

nu eerst maar is zien mijn ssje weer netjes te krijgen.

N!ck

zeker doen, want die SS van je is een prachtding ! :D

butt head

een klein updatje.

het pedo noof blok pas met een paar kleine aan passingen. de rubbers van de blok steun moeten smaller en er moet een hoekje bij de blok ophanging afgeslepen worden



enkel nog even een ander achterwiel uit de andere noof rukken wand rop had de achternaaf van de brakke noof gesloopt.



en nog een paar kiekjes van de cd65 in het wild. komen binnen kort nog wel een paar.

zb komt ook om het hoekje kijken :mrgreen:


Nexus6

Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.