• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

2 taktjes inhalen

Gestart door CD50chris, donderdag 18 februari 2010 - 20:46

« vorige - volgende »

CD50chris

Ik kwam net van Leertouwer af want ik had daar net nieuwe lampjes gehaald voor mij kilometer tellers.
Ik zwaaide vlak voor ik weg ging naar en voorbijkomende mede 4 takt rijder.

Ik reed weg en toen ik weer beetje op de open weg met veel ruimte om het gas in te houden ging die ineens als de brandweer.
Ik werd ineens niet ingehaald maar ik haalde achter elkaar mensen in lijnbussen en iemand in een corvette.
Maar het leukste was nog wel dat ik op mijn route een stuk of 7 van die aerox dingen ofzo en van die Piagos voorbij blies.
Ik bleef maar gaan en gaan men snelheidsmeter draaie aan het eind nog door ook dus ik had geen idee meer hoe hard ik ging.
En door het nieuwe benzine kraantje verbruikte het haast niks:P(in vergelijking met mijn foutieve benzine kraan dan).

Al met al en leuke ervaring patsers op scooters inhalen.
En op het eind van een lange rechte dijk naar Eemnes kwam de corvette me nog snoeihard voorbij :p

jrcustoms

leeuk is dat he >:D
ik vindt het ook altijd heerlijk om scooters in te halen, maar beter is het nog als je voor aan bij het stoplicht staat en erkomt zon "gast met petje onder zijn helm" naast je staan je hij kijkt sceptisch naar je brommer.
je geeft een keer goed gas en dan wacht je tot het groen wordt 8-)
het beste is als je het stoplicht kent en weet waneer die op groen gaat zodat je alvast het toerental kan opschroeven en die "gast met petje onder zijn helm" achter je te laten.
Heerlijk is dat 8-)

jimbo1992

Inderdaad aangenaam, maar totaal niet nodig.. Geef toe op puur rock 'n roll gehalte win je altijd, al is het maar vanwege de sound  8-)

schwantz34

mee eens!

ik word ook wel eens ingehaald door een scooter, dan weet ik natuurlijk dat hij is opgevoerd.
maar alsnog voel ik me niet kut, want ik heb een lekkere sound, ik rij chill, en mijn ss ziet er 1000x beter uit dan een scooter. WIN!
al is het inhalen natuurlijk ook wel leuk.
zo had ik vorige keer een scooter voor me rijden, die 55 ging, en ik ging 60.
had geen zin om hem in te halen, dus bleef er netjes met 55 achter rijden.
op een gegeven moment was ik het een beetje zat, want bij elk klein bochtje remde hij af naar 40 terwijl je er met 60 nog makkelijk doorheen kon.
dus volgende bocht, ik er gas erop houden, duik de bocht in, er weer uit, en weg was de scooter  ;D

Sissemie

Elke ochtend fietsers en scooters opjagen door de binnenstad van Utrecht en er daarna voorbij blazen! Heerlijk! Al die blikken alleen al, vooral wanneer je petjes inhaalt, onbetaalbaar! :D

guitarangel

#5
Hier in Overvecht komen ook dagelijk van die viertaktjes voorbij, en ik MOET er atijd naar kijken/luisteren, mag het graag zien/horen. Het blijft mooi.

Ook een gast die zo nodig met veel lawaai op de Donaudreef voorbijscheurt, dat horen en zien je vergaat, liefst in de vroege avond. Ik heb niks tegen motoren maar kijk een beetje uit in een woonwijk..
Play it again Sam!

Sissemie

Ja, mee eens. Ik heb a so called herriepijp, maar in een woonwijk rij ik nooit harder dan 30, en altijd in mijn 4. Bedenk het eens wanneer jij net een groot feest achter de rug hebt, en dan kom je net lekker bij op de bank, komt er een lawaaischopper langs met volle toeren. Of nog erger, je rijdt een kind aan dat oversteekt. :(

CD50chris

#7
Citaat van: Sissemie op donderdag 13 mei 2010 - 12:10
Ja, mee eens. Ik heb a so called herriepijp, maar in een woonwijk rij ik nooit harder dan 30, en altijd in mijn 4. Bedenk het eens wanneer jij net een groot feest achter de rug hebt, en dan kom je net lekker bij op de bank, komt er een lawaaischopper langs met volle toeren. Of nog erger, je rijdt een kind aan dat oversteekt. :(

Ik had keer bijna kind aangereden laat op de avond in Soest toen de wegen spekglad waren toen ik de CB nog had was heel eng ik remde en ging gelijk zijwaarts.
Dat was dus gelijk de eerste keer onderuit alles behalve prettig jas met mega scheur men oude handschoenen kapot scheur in broek . :oops:
Was lekker koud met gat in mijn broek dag erna pijn in men benen niet normaal.