• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Algemeen nieuws topic

Gestart door Peter van Geelen., maandag 26 juli 2010 - 16:05

« vorige - volgende »

Goldie



Roestkleur past wel bij onze hobby, of blank metaal. Proberen?
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen

In plaats van de grijze achterkant bedoel je?

Overigens, zie bijlages ;)
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie

#122

Ik had het al gespot! Thanks!

Ja in plaats van grijs, Titelbalk is mooi en grijs is mooi, maar het past niet helemaal bij elkaar.
Roest ook niet denk ik, was maar een idee :).

Hoe zou het eruit zien als je dezelfde kleur zou kiezen als de achtergrond van de titel..., of hadden we dat eerder al, nu al vergeten :)

Mmm, dan zal tekstvak ook wel wegvallen, alles in grijstint, of of of  :) ach, lekker belangrijk :)
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen

Je klinkt als de ideale opdrachtgever xD
Je kunt in je profiel nog even terugschakelen naar het oude ontwerp om te zien hoe het was overigens.

Ik maak in ieder geval even notitie van je suggesties en wellicht komen we er op terug met een biertje!
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie

Dat is goed, heb ik er straks toch voor gezorgd dat je je niet verveeld :)
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen

#125
Citaat van: PB van Geelen op maandag 13 oktober 2014 - 20:42
Update:
Smileys: 50% gefixed
Quote outline: Gefixed
PM zonder geadresseerde: Gefixed
Registratielink: Bezig
Volgen zonder reactie: Gefixed
Tekst opmaak: Gefixed
Nederlandse vertaling update: Gefixed UTF-8

Als de smileys nog niet verschijnen in je reactie formulier, ga naar Profiel > Profiel Wijzigen > Profiel Layout > Huidige Smileyset = yolks

Het is nog niet helemaal af omdat de oude set wat verkleind was en een transparante achtergrond had. Wordt later gefixed.
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Peter van Geelen

Overigens, aangenomen dat je de taal in het Nederlands hebt staan, kan het voor komen dat je hier en daar wat Engelse tekst tegen kan komen op knoppen of instellingen.

Fix:
* Profiel > Profiel wijzigen > Account instellingen > Zet DUTCH naar ENGLISH
* Druk op save/opslaan
* ZET ENGLISH naar DUTCH
* Druk op save/opslaan

Klaar.
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie

 :)

Cool default smiley's

Het kan liggen aan mijn kleurenblindheid, maar ik kan super slecht zien aan dat tekentje links (voorheen de Honda wing) of er een nieuw bericht is in een sectie...
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

schwantz34

klopt, heb ik ook wat meer moeite mee. een donkerdere kleur zou beter zijn.

Goldie

Citaat van: PB van Geelen op woensdag 15 oktober 2014 - 15:00
Overigens, aangenomen dat je de taal in het Nederlands hebt staan, kan het voor komen dat je hier en daar wat Engelse tekst tegen kan komen op knoppen of instellingen.

Fix:
* Profiel > Profiel wijzigen > Account instellingen > Zet DUTCH naar ENGLISH
* Druk op save/opslaan
* ZET ENGLISH naar DUTCH
* Druk op save/opslaan

Klaar.

En je avatar kan je ook gewoon verversen, hij blijft alleen zo klein... BUG  8)
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen

Citaat van: Goldie op woensdag 15 oktober 2014 - 17:37
Het kan liggen aan mijn kleurenblindheid, maar ik kan super slecht zien aan dat tekentje links (voorheen de Honda wing) of er een nieuw bericht is in een sectie...

Citaat van: schwantz34 op woensdag 15 oktober 2014 - 18:05
klopt, heb ik ook wat meer moeite mee. een donkerdere kleur zou beter zijn.

Ik ga daar nu even wat aan doen! :D

Citaat van: Goldie op woensdag 15 oktober 2014 - 20:25
En je avatar kan je ook gewoon verversen, hij blijft alleen zo klein... BUG

Hoe groot wil je de avatar hebben dan? o:
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Peter van Geelen

Ook weer gefixed. Als je het niet ziet, verversch dan even den pagina :D
En het is nog niet eens 7 uur D:
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie

MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

wim

Waar is nou de knop  "4-stroke.net"  op de balk bovenin de start/index pagina van t forum.

Gr. Wim.

Peter van Geelen

Goeie, die moet ik er ook nog even terug insleutelen!

Citaat van: PB van Geelen op maandag 13 oktober 2014 - 20:42
Update:
Smileys: 60% gefixed
Quote outline: Gefixed
PM zonder geadresseerde: Gefixed
Registratielink: Bezig
Volgen zonder reactie: Gefixed
Tekst opmaak: Gefixed
Nederlandse vertaling update: Gefixed UTF-8
Nieuw: Link naar 4-stroke.net: Bezig
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of