• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Algemeen nieuws topic

Gestart door Peter van Geelen., maandag 26 juli 2010 - 16:05

« vorige - volgende »

Firestone

Gedownload en uitgepakt, helaas zelfde resultaat :eek:

Peter van Geelen..

Welke browser gebruik je en welk programma gebruik je voor het uitpakken?

Het oude en nieuwe bestand zijn hier namelijk succesvol getest en het nieuwe bestand is met "normale" compressie ingepakt
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Firestone

Internet Explorer en het uitpakken via adobe

Peter van Geelen..

umm, uitpakken via adobe?
Probeer eerst eens het ZIP bestand uit te pakken met windows explorer, winzip, winrar of 7zip en open het PDF bestand eens.
Gaat het op deze manier beter? Ik ben benieuwd :)

Tevens:
CitaatSo now we have added a parts list for Honda CF50 and Honda CF70.
To end the day, we uploaded a Workshop Manual for the Honda CT110.

Moar soon! :D
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Firestone

#19
Windows Explorer, kan het Zip bestand niet openen en komt met dezelfde opmerking, helaas.

Met 7 Zip helaas ok niet

Peter van Geelen..

Heb ik je al een aparte kopie toegezonden eigenlijk? Zo niet, dan doe ik dat nu even

En wellicht dat iemand anders ook even het werkplaatshandboek van de CB50J wil downloaderen en uitpakken op te testen? :)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Firestone


Peter van Geelen..

#22
Citaat van: Firestone op dinsdag 07 december 2010 - 21:05
Thanx

Voor de volledigheid wil ik ook nog even de versie van je internets explorer weten, dan kan ik opzoeken of wellicht daar een probleem ligt. :)
Je kunt het bestand downloaden op http://www.4-stroke.net/tmp/werkplaats_cb50j.zip

Edit: bestand is binnen, dus weer teruggeplaatst in de bibliotheek :)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Firestone


Thibaut

Bij mij zijn de download links niet klikbaar :(
ik gebruik Google Chrome als browser, misschien dat het daar aan ligt.

Peter van Geelen..

Dan ben je waarschijnlijk niet ingelogd en ziet het er uit als op foto 01. Als je ingelogd bent via de website, dan ziet een download er uit zoals op foto 02. Klopt dit? :)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Thibaut

Jaa inderdaad  ;D

Dom van me, maar bedankt voor de reactie!

Peter van Geelen..

lol xD

Geen probleem en graag gedaan :)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen..

Het is nu na eenen en kan alvast met gepaste trots een deel van ons gedigitaliseerde archief laten zien:

http://www.4-stroke.net/online-library--bibliotheek/hondas-technical-bulletins

Yup, deze zijn als PDF te downloaden, maar de zoekmachine houdt meer van tekst :D
En nog steeds, als iemand materiaal voor ons heeft, laat het alsjeblieft even weten!
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen..

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.