• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Algemeen nieuws topic

Gestart door Peter van Geelen., maandag 26 juli 2010 - 16:05

« vorige - volgende »

Peter van Geelen..

Druk mee bezig, veel onderdelen zijn nu in het Engels en Nederlands. (Keuze vlag rechtsboven op de website)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

jazze

Als je echt standaard wil gaan is winzip veel gebruikt, dat zit namelijk standaard in windows.

Naar mijn aandraden gebruik je best winrar. werkt het beste en is normaal gezien overal bekend.

Mss wel een tutorial(hoe je het moet doen) bij de downloads zetten.

Peter van Geelen..

Wat betreft de downloads, ik heb verschillende tests gedaan op verschillende systemen bij verschillende mensen en bij alle opties kan ik de bestanden uitpakken. In principe raad ik 7-zip aan omdat het open-source en gratis is, terwijl winzip en winrar dat niet zijn. Wat betreft winrar, er schijnt een gratis versie te zijn, maar die kan ik niet vinden. Wie wel? Verder moet ik het hier in mijn eentje doen, dus de downloads hetinpakken en heruploaden gaat nu eenmaal wat tijd kosten.

En nee, ik ga geen tutorial bij de downloads zetten wat vertelt hoe men een bestand moet uitpakken. Google is daar veel beter in. ;)

Verder:

* vertalingen schieten al lekker op (hoewel duits, frans en spaans nog wat achter blijven)
* gezien er weinig interesse is in een aantal delen van het forum, gaan die dicht en in het archief.
Post-it, Documentatie (toch al in beta) en Opsporing verzocht verdwijnen.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen..

De shop is even offline gehaald en wordt binnenkort vervangen door onze splinternieuwe webwinkel op http://www.retromaniacs.nl !
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen..

Alle bestanden zijn gedownload en opnieuw ingepakt (bij elkaar 2Gb en 208 bestanden) en als het nu niet meer lukt, dan ligt het toch echt aan jou :)
Het is getest op Windows XP 32bits en Windows 7 64bits met 7zip en downloaden en uitpakken gaat prima.

Mvg,
admin
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen..

Mocht er vandaag even een interruptie zijn in de bereikbaarheid van deze site, dan komt dat door onderhoudswerkzaamheden en niet door hax :3
Danku
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen..

Onderhoud is voltooid. Alles is weer nieuw, schoon en vooral veilig :)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen..

Ik heb besloten de support functie op de website te gaan verwijderen. Vooralsnog is dit nog te bereiken via http://support.4-stroke.net, maar vanaf volgend weekend is het poof. :)

Wellicht hebben sommige gebruikers het idee dat, als het er professioneel uit ziet, er ook een professioneel team achter schuilt dat 24 uur per dag klaar staat wat natuurlijk niet het geval is. Dit veroorzaakte wat wrijving en vooral onvolledige afhandelingen omdat er niet gereageerd werd door diegene die support had aangevraagd nadat er een oplossing was aangedragen. Daarbij was het niet ongevoelig voor spam en daar krijg ik al genoeg van binnen.

Vanaf volgend weekend wordt het support gedeelte dus afgesloten en kunnen vragen of opmerkingen op dit forum worden geplaatst. Voor de duidelijkheid, dit gaat om support voor de website en niet voor technische vragen mtb de brommerts ;D
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Yus, nog zo'n project wat er aan zit te komen. De software is geinstalleerd en wordt nu ingesteld en getest. Ik verwacht dat het binnenkort open gaat voor de eerste publieke beta test!
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

stekel

E-bay voor brommers..... Goed idee!
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

stekel

zal wel weer een aardig klussie zijn!
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Peter van Geelen.

Er gaan weer wat uurtjes in zitten, da's waar. Uiterlijk moet worden aangepast, het geheel moet nog vertaald worden en wat nog niet meer haha

Neem even een kijkje http://www.brommernet.nl/index.php
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

stekel

Dat ziet er niet verkeerd uit!
Ben benieuwd of het lekker gaat lopen.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

stekel

Daar ga ik zeker gebruik van maken!
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.