• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Algemeen nieuws topic

Gestart door Peter van Geelen., maandag 26 juli 2010 - 16:05

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

De mobiele versie van dit forum is weer iets verbeterd door het verhelpen van wat problemen. Het is nog niet helemaal vrij van problemen, maar alles op z'n tijd want alles werkt wel naar behoren. :)

De mobiele versie is hier te vinden: http://www.4-stroke.net/forum/index.php?;imode en binnenkort volgens internetstandaard op http://m.4-stroke.net
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

De broncode van 4-stroke.net is enorm op de schop gegaan en het een en ander is weer verbeterd.

Nog 3 Errors en 3 warnings verhelpen en dan is het W3C compliant.  :snooty:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

#77
Mocht je bij het gebruik van deze website wat vertraging ervaren, dan ligt het aan een grote influx aan spammers die proberen binnen te komen.
We staan momenteel hoog op de lijst van oost-blok spammers en maatregelen zijn al getroffen.

Update: Klaar met de updates en het snelheidsverschil is nu al merkbaar. :durr:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

stekel

Spammen zuigt! En ik zal het aan m,n Oost-blok collega's doorgeven.
Ik werk namelijk met : Russen, Oekrainers, Turkmenen, Aziri, Kazachen, en Oezbeken.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Peter van Geelen.

Vertel die lui inderdaad eens dat ze moeten kappen met die ongein haha
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

stekel

Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Peter van Geelen.

Zojuist weer het forum opengegooid, maar morgenavond gaat de boel weer even dicht om de database te splitsen. Ik overdrijf niet, de database bevat meer dan 1.2 miljoen regels en is gigantisch groot. Om eventuele toekomstige fouten en overbelasting te voorkomen, moet de database in tweeën worden gehakt. Eén deel voor het forum, het andere voor de website.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen..

Voorlopig even geen last meer van spammers uit oost-europa.

"Waar heb je het over, ik heb nog nooit spammers hier gezien!?"
Klopt, maar ze zijn er wel degelijk en worden 1. verwijderd vóór inschrijving (banlijst) of 2. tijdens de inschrijving (verificatie) of 3. na de inschrijving. (handmatige check).

We wilen niet een nu.nl gevalletje  :hurr:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen..

Tevens ook wat banners toegevoegd. Het moet wel, sorry :jeez:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Klein onderhoud voltooid, database van het forum is nu afgesplitst van de hoofddatabase.
Of het er sneller van wordt, misschien. Veiliger is het zeker :)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Mijn excuses voor de korte offline tijd. In mijn werk om de boel veiliger en beter te maken heb ik een fout gemaakt die ik zojuist tegenkwam en verholpen heb. Nieuwe registraties worden nu niet automatisch aangemerkt als administrator... *kuch*  :kidding:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Vandaag even technische problemen gehad op de hoofdsite, ik ben er nog niet helemaal achter wat het is maar er wordt aan gewerkt.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Downloads zijn bijna allemaal weer online.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Bijlage grootte is vergroot tot 1024Kb (1Mb) per bijlage met en maximum van 4096Kb (4Mb)
Mocht je foto dan nog te groot zijn, wil ik nogmaals de eenvoudige resize functie onder de aandacht brengen. Deze is te vinden op http://resize.4-stroke.net

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.