• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Algemeen nieuws topic

Gestart door Peter van Geelen., maandag 26 juli 2010 - 16:05

« vorige - volgende »

Peter van Geelen..

Gebruikers kunnen nu hun eigen topic weer verwijderen.
Deze komen echter in een zg. prullenbak, dus als het hersteld moet worden, laat het dan zsm weten.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen..

Binnenkort wordt de forum software geupgrade, hierdoor kan het forum én de website even uit de lucht zijn.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Forum upgrade laat nog even op zicht wachten, veel te bang dat er iets misgaat met de infrastructuur momenteel.

Vanavond gaat het forum even een half uurtje dicht vanwege de implementatie van een melding aan bezoekers die niet ingelogd zijn dat zij alleen bijlages kunnen bekijken als zij zich inschrijven of inloggen. Dank je Goldie, voor de suggestie!
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Implementatie mislukt :omg:

Ik ga nog even verder zoeken!
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Ben deze week even aan het testen of een upgrade naar de volgende versie van het forum lukt zonder kleerscheuren. Als het goed is, zal het zonder onderbreking gaan.  :kidding:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Update: Upgrade is goed gegaan, echter begin alvast met wennen aan een nieuwe vormgeving van het forum. Het huidige thema werkt helaas niet op de nieuwe software omdat ik er teveel heb in zitten aanpassen. Beetje kleute, maar de upgrade zal toch moeten gebeuren. Net als XP houdt de ondersteuning op voor deze versie van het forum.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

Moet je nu bij alle users langs voor de nieuwe instellingen, want hier lijkt alles nog hetzelfde  :yarr:
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Alles is nog bij het oude, want hier op de server is nog niets veranderd. ;)
Alle tests zijn gedaan op een andere server zodat er niets fout kan gaan.

Op dit moment en komende week ben ik een nieuwe vormgeving aan het aanpassen en als dat klaar is, dan zal het echte werk beginnen en de omschakeling van versie 1.1.191 naar 2.0.8 van kracht worden.

Maar eerst:  :zz: !!!
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

Ok, dan ga ik dat ook maar doen  :zz:
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Momenteel nog steeds aan het testen met een kopie van dit forum en nog niet tevreden. Update laat nog even op zich wachten :hurr:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Ondertussen een oud kranten artikel geplaatst over de Honda TS50.
http://www.4-stroke.net/716-nl-honda-ts50-mooie-4-takt

Ik ben weinig aanwezig hier, waarvoor excuus. Er is even teveel tegelijk te doen. :)

* Peter van Geelen laat een kratje bier achter :)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Website ligt even op z'n kont, wordt aan gewerkt. Hopelijk is het dit weekend weer terug, ben nu te moe  :zz:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen..

Je zal merken dat de het forum er wat anders uit ziet, dit komt door de upgrade die vanochtend is uitgevoerd.
Er zal vast her en der nog het een en ander niet kloppen, maar dit gedeelte werkt in ieder geval weer.

Planning is dat dit weekend ook de hoofdsite weer in de lucht is, maar het is een traag en frustrerend proces.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Alles werkt weer grotendeels.
Tevens gelijk een nieuwe fotoservice geinstalleerd. De oude resizer is vervangen voor een nieuwe. http://resize.4-stroke.net
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.