• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Honda Dax zonder voertuigpapieren op kenteken?

Gestart door erwin, donderdag 27 januari 2011 - 23:26

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

schiet weer niet op dus, mocht je volgende week nog niets gehoord hebben, misschien even (laten) bellen?
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Bruyninckx

Ik wacht deze week af, en dan zal ik wel proberen te bellen.
Hopelijk dat we elkaar wat verstaan mijn  duits is niet al te best voorla het technisch duits. :(

Bruyninckx

Ik heb gisteren bericht van Thorsten Adams gehad dat de Dax waarschijnlijk van 1971 is en een Belgische oftewel een Deense uitvoering.
Hierop moest ik dan maar contact opnemen met Honda Belgie of Denemarken.
Ik probeer eerst Honda Belgie wel, is dit dan het goede mailadres dat iemand weet : info@honda.be ?
Hieronder het mailtje van Thorsten :

--------------------------------------------------------
Sehr geehrter Herr Bruyninckx,
der Fahrzeugidentitätsnummer  zufolge, sollte es sich um ein Modelljahr 1971 aus Belgien oder Dänemark handeln.
Da das Fahrzeug nicht in den Datenbanken hinterlegt ist, möchte ich Sie bitten Kontakt mit Honda in Belgien aufzunehmen.

Mit freundlichen Grüssen

Thorsten Adams


Peter van Geelen.

Wellicht dat je hier verder komt:

Honda Belgium NV
Customer Care Officer
Doornveld 180-184
1731 Zellik / België
cco@honda-eu.com

Succes! :)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Bruyninckx

Nou Da Racing Duck van harte bedankt. ;)
Ik had al 2 keer info@honda.be geprobeerd en kreeg de melding dat het mailtje is vertraagd en daarna niet is aangekomen. ;)

Peter van Geelen.

Citaat van: Bruyninckx op zaterdag 14 mei 2011 - 14:34
Nou Da Racing Duck van harte bedankt. ;)
Ik had al 2 keer info@honda.be geprobeerd en kreeg de melding dat het mailtje is vertraagd en daarna niet is aangekomen. ;)

En jij ook weer bedankt, dan haal ik info@honda.be weg uit mijn adressenlijst ;D
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

erwin

Je KAN het even proberen met deze gegevens bij Susan Bakker van Honda NL, of ze er een documentje van wil maken met als bouwjaar 71.
Ik heb toen ook wel met belgen aan de lijn gehangen die er wel uit zouden kunnen komen, maar zij hadden liever dat ik het eerst in NL probeerde. Ik heb de namen en nummers nog ergens, zoek ze ff op...

Bruyninckx


erwin

Ik heb hier via iemand (heb z'n naam niet) van Honda B het nummer van Patrick Kerckhaert van Honda Gent, hij zou meer voor je kunnen betekenen op bouwjaar-gebied; 0032-92501211.
Maar toch zou ik 't eerst ff proberen met de info van Adams bij Susan Bakker of haar collega Karin vd Berg (020-7070093). Stuur haar (daarna) je relevante correspondentie met Adams (in ieder geval waar dat bouwjaar in voorkomt). redelijke kans denk ik.
Succes.

Bruyninckx

Bedankt hoor. ; :bravo:
Ga ik morgen al proberen, zodra ik iets terug heb vernomen post ik het hier.

Bruyninckx

Ik via de mail bericht gehad van Honda België dat de Dax van 1971 is maar dat er verder geen gegevens meer van te vinden zijn.
Daarop heb ik gevraagd of ze mij een verklaringcq schrijven kunnen sturen dat de Dax van het bouwjaar 1971 is zodat dit bij de RWD voorgelegd kan worden.
Misschien morgen een reactie terug van Honda. ::)

stekel

Het zou mooi zijn als ze een beetje vlot antwoordden
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Bruyninckx

Zij zijn tot nu toe het snelst met reageren.
Valt niet tegen in iedre geval. ;)

stekel

Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Bruyninckx

Honda België heeft terug gemaild dat ze het bouwjaar in hun vorige mail zoals ook Honda Duitsland hebben gemeld.
Daarop met de RDW gebeld en gevraagt of het voldoende is om met deze mailtje de honda te kunnen laten keuren en op kenteken te laten zetten.
Hun antwoord was als ik de mailtjes kan voorleggen dat de Dax van 1971 zullen ze dit ook op het kenten zetten.
Volgens mij kan je dan rustig je gang gaan om het te herstellen en te laten keuren. ;D