• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Honda Dax zonder voertuigpapieren op kenteken?

Gestart door erwin, donderdag 27 januari 2011 - 23:26

« vorige - volgende »

erwin

Lijkt me duidelijk dan.... Technisch in orde maken en naar de rdw. kenteken volgt. Had je die Kerckhaert nog gesproken?

Bruyninckx

Hoi erwin,

Ik heb de persoon in België niet gesproken wel Karin vd Berg maar die verwees me door naar Susan.
Op het einde van diezelfde dag kreeg ik via de mail van Susan een verklaring van de Dax.
Dus bij deze moet het wel gaan lukken denk ik.
Eerst mijn ene Dax afwerken waar ik nu mee bezig ben en dan aan de slag met de Belgische Dax. :D
Hieronder de verklaring van Honda Nederland :




erwin

Mooi Mooi, op de ene of de andere manier is het kennelijk altijd goed te doen, nu ff keuren, zal geen probleem opleveren. Zoals ik eerder zei levert het misschien wel voordeel op in Nieuwegein, vanwege de Honda hobby van een keurmeester daar. Post 'ns een fototje?
Groet Erwin.

Bruyninckx

Hierbij een foto van de Dax waar het over gaat.
Hij moet nog volledig opgeknapt worden maar eerst mijn andere afwerken (zie mijn post restauratie Honda Dax st50). ;)


DAX6

Citaat van: erwin op donderdag 27 januari 2011 - 23:26
Hi,
Net nieuw hier en meteen een paar vragen;
Heeft er iemand ervaring met het op brommerkenteken laten zetten van een Dax zónder voertuigpapieren?
Ik kan er een kopen maar vraag me af of dit te doen is, lijkt mij van wel maar er zullen misschien meerdere manieren zijn. Heb wel vernomen dat de Rdw regelgeving hierin versoepelt zou zijn. Bouwjaar niet bekend. (gedeeltelijk leesbaar op alu plaatje aan zijkant balhoofd) Zegt deze plaats meteen iets over land van herkomst? Waar vind je het framenummer? is dit bij elke dax gelijk?
Thanx voor je reactie.
Erwin.


Ik heb een paar Daxen waarvan de Vin nummer niet in het Duitse lijstje voorkomen.
ST 50G-6186XXX
CT 70- 6128XXX

Kan iemand mij iets meer vertellen?
Ik ga ook info vragen bij Honda Nederland als niemand het weet.
Bvb mijn dank.
Herman
Inmiddels heb ik 10 DAXEn, omdat ze laag zijn kan ik er op rijden,de grote machines worden verkocht om plaats te maken voor de kleine wielen, DAX,gorilla en monkey.