• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

ST70 keuren naar ST50?

Gestart door robin, woensdag 02 maart 2011 - 16:41

« vorige - volgende »

robin

Hallo,

even een vraagje, ik ben in bezit van 2 Engelse Daxen, echter zijn het ST70's zonder papieren. Kunnen deze gekeurd worden naar bromfietsen(ST50) of moet dit naar motoren gekeurd worden?

Barry

Ik ben bang dat ze toch als motorfiets gekeurd moeten worden.
Misschien even bellen met de RDW, die kunnen het je waarschijnlijk zo vertellen.
Honda the power of dreams ;D

Bruyninckx

En weet je of je een ST70 naar ST50 kan laten keuren om er met als brommer mee te rijden?
Kan zelf aan een Japans OTkader met achterbrug komen waar ook geen papieren bij zijn.
Hoor graag van je of het wel of niet kan ivm met het aankopen ervan. ;)


Goldie

#3
Ligt volgens mij allemaal aan de snelheid, ik heb van Ad Nap wel eens gehoord dat je een st70 gewoon als brommer kan laten keuren, als hij maar weer voor 1997/8 is.
Dus gewoon met st70 op de papieren. Neem even contact op met hem, funmotors.nl

Succes
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

tweetje

#4
kan gewoon hoor, ik heb wel eens een c90nt door de keuring geknalt met een 50cc blokkie! nog geen half jaar geleden.. zorg dat hij niet te hard loopt;)

*edit;

- vraag bij honda engeland de (export) papieren op van de brommers. Coos Matser kan hier evt mee helpen
- zorg voor een aankoop bewijs van de brommer
- zorg ervoor dat je brommer voor elkaar is (veilig, en niet te hard loopt)

keuren maar!
Hot.. hotter.. HONDA

Peter van Geelen.

#5
Dank je wel voor de info! :grin:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.