• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

SS weer es effe lekker los gereden

Gestart door Peter van Geelen., woensdag 04 mei 2011 - 19:09

« vorige - volgende »

stekel

Muggen?? Ik weet dat die beesten vervelend zijn en in sommige gevallen malaria geven....maar eetbaar!
Ik heb wel een keer gefrituurde sprinkhanen op, met een lekker sausje was dat wel goed te doen.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Peter van Geelen.

Bekkie open en ruggen happen. Goed voor de eiwitten haha. Nu even in de tuin bezig met wat klein onderhoud aan de ss :D
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Zo, ik geloof dat mijn ss ook wel een slokje olie lust...
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

stekel

Ja....die lust wel een slokkie....
Ik heb eventueel nog een 8mm spare liggen, ik kijk vanavond even voor je.
(neem voelermaten en gereedschap mee trouwens)
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Peter van Geelen.

Klaar met de beurt, alles is schoon en gesmeerd. Poetsen komt wel een keer. Wie komt even een biertje brengen? ;D
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Citaat van: stekel op zaterdag 07 mei 2011 - 15:58
Ja....die lust wel een slokkie....
Ik heb eventueel nog een 8mm spare liggen, ik kijk vanavond even voor je.
(neem voelermaten en gereedschap mee trouwens)

Ik heb het kunnen oplossen met een ringsleutel en ik denk dat de 8mm steek achter in de auto ligt ;)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Crappy immi achterlicht fittingen. Sluiting zit hier ergens...
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

schwantz34


Peter van Geelen.

tiss tiss, puber haha ;)

Nee, ik tuf lekker op mijn gemakkie. En even zonder achterlicht, want dat probleem blijft vaag.
*opent nieuw draadje daarvoor*

Zo, ik ben er klaar mee. Olie bijgevuld, kleppen gesteld, banden gechecked, kabels gesmeerd, ketting gesmeerd en...

BIER GEOPEND.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

schwantz34

helemaal klaar om morgen vet hard mee te tuffen dus! ;D ;)

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

stekel

Goed.....ik heb de SS klaar en de PC staat ook al te trappelen.
Eerst maar eens een bakkie! (goeiemorgen!)
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.