• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

enkel verbrand aan uitlaat -> auw

Gestart door N!ck, woensdag 01 juni 2011 - 23:39

« vorige - volgende »

N!ck

tijdje geleden reed ik terug van school met 2 vrienden van me ,
1 met cb50, heel luid, caferacertje, ook lekker sneller dan m'n ss, vind hij wel leuk  ;D de andere met yamaha fs1, had z'n brommer net terug in orde al massa's pech en problemen mee gehad, maar had hem net ingereden dus reed wel mee maar deed het rustig aan.
dus de 2 honda's constant voorop, beetje fietsers voobijgaan, zalig weer, met de zonnebril op, school gedaan, super dus  :D
af en toe moesten we dan stoppen, en die met de cb dacht dat het even leuk was naar één of ander huis te gaan kijken, geen idee waarom ofzo maar hij draaide op een onverhard weggetje in, en ik volg
enkele meters verder merk ik dat onze tweetakter ons opnieuw teruggevonden had en ik keer om
ik denk ik doe het rustigaan op onverhard, rem niet te bruut, mooi bochtje, en zachtjes gasgeven, huppakee in de andere richting dan weer
dan plots, onzichtbaar en in de andere richting onmerkbaar: een hoopje los zand, m'n voorwiel schuift weg, ik zet zo snel als ik kan mn voeten aan de grond en trek de SS terug recht (ging dus ééécht niet snel)
ben even blij dat ik (en mijn honda) niet tegen de grond lagen, maar merkte dan dat mijn uitlaatbocht mijn enkel, niet meer beschermd door jeans, die was omhooggeschoven lelijk verbrand was tijdens de heldhaftige poging mijn Honda'tje te redden  :neutral:

schwantz34

balen!
Maar wel mooi dat je de honda in ieder geval hebt kunnen redden van enige schade.

Zelf ben ik 2x onderuit gegaan.

1x was het nat, en een vriend die voor mij reed met z'n scooter merkte ineens dat hij naar rechts moest, maar het zijweggetje miste.
dus die ging ineens vol in de remmen, het was nat, donker, en lagen natte bladeren, dus hij begint te slingeren en te doen, dus ik als schrik reactie vol de rem inknijpen om er niet bovenop te knallen, en toen brak me voorwiel weg. daar lig je dan, helemaal nat enz, niet fijn dus, gelukkig geen schade.

Andere keer begon het te ijzelen, had iemand achterop, en hele weg voorzichtig gereden en gedaan, ging allemaal goed, en de laatste bocht voor zijn huis ga ik echt vol onderuit met het insturen, was daar een stuk gladder, ging met een gangetje van 20/30.
koplamp huis was stuk.

verder nooit onderuit gegaan eigenlijk.

NanderCB50

Ik heb mijn been ook al eens 2de graads verbrand. Geen pretje inderdaad!
Gelukkig is er geen schade aan je brommer. ;D

N!ck

enkel de voetsteun en het rechterhandvat hebben heel eventjes de grond geraakt  ;D
maar op zo'n moment weegt dat plots veel, een ss xD

stekel

Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

N!ck

dat valt ondertussen al weer goed mee hoor die enkel  :D

ralf

vallen is altijd kloten,
ben 2 weken geleden op mijn plaat gegaan reed niet hard maar de klap was niet echt fijn, kreeg de brommer op me dus geen schade alleen spiegeltje ietwat krom.
nergens last van maar toen ik thuis kwam  ;D
pols licht gekneusd elleboog ook, knieën en schenen blauw, en overal geschaafd.
leuk is dat vallen  ;D

N!ck

in mijn geval was het een 'net niet' val  ;D
veel beterschap !
en zolang je nek beweegbaar is is een spiegel niet noodzakelijk  ;)