• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Voorbereidingen bromfiets vakantie Zuid-Engeland 2012

Gestart door Nexus6, donderdag 07 juli 2011 - 08:39

« vorige - volgende »

Nexus6

Ik heb nog één wens en die had ik 30 jaar terug óók! In die tijd wilde ik graag op mijn Hondass50 op vakantie naar Zuid-Engeland, Helaas is dat toen nooit gebeurd en bleven de bromfietsvakanties beperkt tot de Belgie, Duitsland en Noord-Frankrijk. Echter nu ga ik wel! Ik ga gewoon... 8-) Volgend jaar wil ik 3-4 weken op vakantie met de brommer. Hoera... :D de voorbereidingen kunnen beginnen. Ik heb alle tijd, suggesties en tips zijn van harte welkom. Ook moet ik alle kampeer artikelen nog aanschaffen.

Wordt vervolgd.....

Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Peter van Geelen.

Yes! Leuk om te horen dat iemand weer een grote rit gaat maken! :)
Heb je al een idee of je met de tunnel of met de ferry gaat?
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Nexus6

Citaat van: Da Racing Duck op donderdag 07 juli 2011 - 10:43
Yes! Leuk om te horen dat iemand weer een grote rit gaat maken! :)
Heb je al een idee of je met de tunnel of met de ferry gaat?
Hoi D.R.Duck, Creative vraag...past mooi binnen het kader van de voorbereidingen. Mijn voorkeur is de ferry.
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Nexus6

Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

andre562

het is ook mijn plan om nog eens met de ss op vakantie te gaan, ik heb hier voor een aanhanger gemaakt, geinspireerd door iemand die mij al voor was gegaan...


Moet hier en daar nog even de puntjes op de i zetten, en de bevestiging aan de brommer, nog even veranderen..

Het rijd super, je merkt er niks van dat ie er achter hangt..

gr. andré

stekel

Mooi aanhangertje!
Maar ik zou ook met de ferry gaan! Ik heb een paar x Rotterdam - Hull gedaan.
(errug gezellig!)
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Nexus6

#7
Zo'n aanhangertje als André lijkt mij wel reuze handig. Maar is het ook toegestaan in G.B. Ik weet dat een aanhanger achter een bromfiets in enkele landen binnen Europa verboden is. Mijn reisdoel volgend jaar is Cornwall en omgeving.

Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Thumper

Wij vonden zelf de zuidkust weinig aan.
Wales daarentegen vonden we juist weer erg leuk !
Je hebt daar ook nog best steile hellingen (20%)
Probeer dan ook maar eens iemand te vinden die die taal spreekt, je weet niet wat je hoor.

stekel

Cornwall is super! De mensen erg gastvrij en aardig.
Plymouth is een hele leuke stad en de omgeving is ook leuk om te rijden.
Land's End is ook een mooie plek om naar toe te rijden.
Heb zelf 2,5 jaar in Plymouth gewoond.
Zondag middag altijd voetbal kijken in 1 van de pubs op Unionstreet. (lekker pints naar binnen gieten en pie eten)
En zaterdags stappen op Barbican in een club genaamd The Tube.
Ik weet niet of die tent er nog is maar in de 80-er jaren was dat the place to be.
The countryside is trouwens ook geweldig en je hebt er plenty bed and breakfasts (merendeel gewoon bij de mensen thuis)
Land's End is 1 van de weinige plaatsen van de U.K. met een sub-tropisch klimaat.
Man....ik wou dat ik mee kon!
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Nexus6

#10
.. 'Mijn trouwe vriend(in) is er klaar voor'... 8-)
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Nexus6

Citaat van: stekel op vrijdag 08 juli 2011 - 19:36
Cornwall is super! De mensen erg gastvrij en aardig.
Plymouth is een hele leuke stad en de omgeving is ook leuk om te rijden.
Land's End is ook een mooie plek om naar toe te rijden.
Heb zelf 2,5 jaar in Plymouth gewoond.
Zondag middag altijd voetbal kijken in 1 van de pubs op Unionstreet. (lekker pints naar binnen gieten en pie eten)
En zaterdags stappen op Barbican in een club genaamd The Tube.
Ik weet niet of die tent er nog is maar in de 80-er jaren was dat the place to be.
The countryside is trouwens ook geweldig en je hebt er plenty bed and breakfasts (merendeel gewoon bij de mensen thuis)
Land's End is 1 van de weinige plaatsen van de U.K. met een sub-tropisch klimaat.
Man....ik wou dat ik mee kon!
..wat led (tje).. stap op en ga mee.. 8-)
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

stekel

Helaas....ik zit nog steeds in de medische molen... En binnenkort zal ik ook weer eens aan het werk moeten...
Maar volgend jaar is het zeker een optie..
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

schwantz34

Als alles doorgaat vertrek ik zondag 17 juli op een Brommer vakantie! 8-)
Heb al een lijstje gemaakt met wat ik mee moet nemen, zodat ik niks kan vergeten.

doel is om 1,5 week door Belgie/Frankrijk te rijden, en te overnachten in een tentje op campings.
Alleen is de brommer van de andere meerijder nog niet helemaal klaar.. Barry is er druk mee bezig.
nog eventjes afwachten dus.

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.