• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Weer terug van weg geweest: Het zeiken over het kl*te weer topic.

Gestart door stekel, donderdag 14 juli 2011 - 12:31

« vorige - volgende »

Jesse

We mogen vandaag ook niet klagen! Mooi weer om te gaan touren op deze bevrijdingsdag!  :grin:
A ship was carrying a cargo of yo-yos, bound for San Francisco from Hong Kong. It was hit by a typhoon and sank twenty-three times.

Peter van Geelen.

Vandaag was het een beetje pleh. Té fris en regen bovendien.  :jeez:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

schwantz34


stekel

Nou.....afgelopen paar dagen was ook niet bepaald om over naar huis te schrijven... :'(
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

schwantz34

Beetje vochtig he! :(
Volgende week even een nieuw achterbandje om de SS50 leggen. Achterremmen even nakijken, en dan mag hij weer terug onder het dekentje...

Nexus6

Volgende week word er serieus winterweer verwacht. Beetje sneeuw en een strak blauwe lucht kan heel mooi zijn.. ;)
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

wim

Ik zal de sneeuwketting voor de Super100 alvast klaarleggen.

Gr. Wim

schwantz34

Kan zeker erg leuk zijn met de brommer door de sneeuw.
Alleen sinds ik de SS50 in nette staat heb gebracht ben ik er aardig zuinig op geworden. dus dus blijft lekker overdekt staan  ;)

Vroeger wel gedaan hoor, elke dag naar utrecht op en neer, erg veel lol met zo'n brommertje door de sneeuw. weggetjes die volledig bedekt waren met ijs. Gas erop, even snelheid maken. gas los, koppeling in en uit laten rollen. aan het einde de achterrem erop en zo de bocht om driften, wat een tijden waren dat!  ;D

stekel

Sneeuw is geen probleem voor mijn SS-50 alleen de stukken waar ze gepekeld hebben moet ik dan ook passeren.....en dat doe ik m,n ouwe SS-50 dus even niet aan! Dus ook die van mij moet wachten op beter weer.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

wim

Vroeger spikebanden maken van oude crossbanden :), door iedere nop een parker van binnen naar buiten draaien, dan met siliconenkit de binnenkant(parkerkopjes) flink insmeren en een lap binnenband over de de kit leggen. Dan de volgende dag met de crossmotor over het bevroren meer blazen, niet normaal wat een grip. Dan dus driftend met de gashandel door de bocht.

Gr. Wim.

schwantz34


stekel

Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

schwantz34


stekel

Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

wim

Mmm, koud boven de 80 op de Super 100 Brrr.
Toch maar de PC50 opknappen voor de langzame ritten.
Ciao staat ook al in de lappenmand.

Gr. Wim.