• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Weer terug van weg geweest: Het zeiken over het kl*te weer topic.

Gestart door stekel, donderdag 14 juli 2011 - 12:31

« vorige - volgende »

schwantz34

koud? ik ging met 140 op de Aprilia en had nergens last van. lekker hoor, dat zonnetje! :D

wim

Ja maar ik rij in de spijkerbroek zonder handschoenen de toerist uit te hangen, dan gaat de kouwe wind bij je mouwen erin enzo verder, brrr.

Gr. Wim.

schwantz34

jaa, dan is het wel fris ja!
vandaag een nieuw achterbandje om de SS gelegd. even van en naar de opslag in een dun jasje zonder handschoenen in de spijkerbroek, was ook aardig fris!
Maar normaal met een goeie jas en handschoenen aan heb ik er weinig last van! :)

stekel

Dinsdag en Woensdag 15 tot 17 graden! Het begint er zowaar op te lijken!  SMS "winter uit" naar 3434  ;D
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

schwantz34

had het gezien ja! dan mogen de brom en de Motor weer lekker brullen deze week!  ;D

Peter van Geelen

~wie gaat er morgen brommer rijden, hi ha ho~ :D

Lekker op de kleppenstep naar het werk pruttelen!
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie

Nou vooruit, ik denk de motormonkey voor een klein illegaal ritje te nemen om de carb even knap af te stellen voor de RDW.

Na 17 mei verhuist de C90OT naar hier en dan kan mooi met het ding naar het werk :)
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70