• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Wie kan er wat vertellen over de Hondadag 1992?

Gestart door Peter van Geelen., zaterdag 29 oktober 2011 - 00:59

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

Hoeft niet veel te zijn, maar je moet er natuurlijk wel geweest zijn :D
Je verhaal wordt op de voorpagina van de website geplaatst!

Alvast bedankt ;)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

schwantz34

Toen liep ik nog niet rond op deze aarde, dus helaas.. :grin:

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

#3
Waarom eigenlijk specifiek deze 2 jaartallen, kon je toen zelf niet en je wilt nu wel eens weten wat je gemist hebt  ;)
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Ik heb twee kranten artikelen over deze twee jaargangen! Dus vandaar mijn nieuwsgierigheid. En in die tijd reed ik nog op een Puch. *kuch* sorry  :hurr:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Morgen staat de film van 1992 online en een krantenartikel. Deze is te lezen op de voorpagina of in het nieuws gedeelte! :grin:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.