• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

HH - Kenteken perikelen

Gestart door Peter van Geelen., vrijdag 08 juni 2012 - 12:24

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

Zoals sommigen weten rijd ik gewoon nog steeds rond met mijn HH plaat, maar deze is recentelijk afgebroken! :TT:
Nu blijkt het namaken van de plaat moeilijker is dan gedacht, gezien het lettertype niet echt meer wordt gebruikt.

Ik wacht geduldig op een telefoontje van Auto Wessel in Loosdrecht terwijl ik een lijst zoek voor deze doorgewinterde plaat.

WTF is een HH-Kentekenplaat?! (klik hier voor info)

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Helaasch, Auto Wessel heeft zelf niet het juiste materiaal (niet het juiste lettertype) en de RDW weigert medewerking. Nog steeds een top bedrijf, ik haal er al jaren mijn auto onderdelen. :grin:

Volgende verzoek is verzonden naar vandorp.nl. Misschien dat zij wat kunnen doen met hun machines.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Kleesbees

C50-H, CD50-H, SS50, C310, C320, P50, PC50, PF50 en PS50

Peter van Geelen.

Alright dank je, ik zal hun ook eens aanschrijven!
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

DAX6

Een HH kenteken is een kenteken dat je vroeger moest laten maken als je naar Engeland ging op vakantie.
Bij de ANWB haalde je een buitenlands rijbewijs en via hen werd ook een kenteken toebedeeld. Ik had een wit veld met groene tekens. Nu hoeft dat niet meer.
Het bord moest bepaalde afmetingen hebben en zou eigenlijk via een kentekenboer, bv Brezan, moeten worden gemaakt.
Daar had ik geen zin in,ik maakte het zelf en kreeg er geen commentaar op.
Zo ben ik op mij SS50K1 Engeland door gereden.
herman

Goldie

#5

Die Vietnamese kentekens lijken er wel een beetje op...  :grin:

Ik heb daar contacten...  :ninja:
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Thumper

Nooit geweten dat dat bestond, leuke info !
Gaaf dat je die nog hebt, zou de originele er ook zeker bij houden !

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Goldie


Wel een leuke site over kentekens op deze wereld


Bij NL staat het HH kenteken er nog niet bij, maar volgens mij gaat het ook alleen om auto kentekens

http://www.worldlicenseplates.com/world/AS_VIET.html
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Dank je wel en ik heb die kentenplaat site even een mailtje gestuurd. Misschien willen ze het er ook bij hebben! :D
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie



Als het goed is is er een Vietnamees aan het uitzoeken hoeveel het kost, SAUS BIJ?  :smile:
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie



Jeetje dat wordt nog duur, ex verzending: +/-90.000 Dong  :omg:


Dat is ongeveer 3 euro  :grin:

Het is een via via verhaal geworden, maar ze kunnen alles, ze willen alleen alle maten weten, van letters en plaat. Ze dachten zelfs die stickertjes te moeten maken  :smile:

Nou, je kijkt maar even, ik zou niet de perfecte plaat verwachten, maar je weet maar nooit....

Groet
Sven
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Mijn hemel! Negentigduizend dongen! :hurr:

Mooi prijsje en als ze het dan per briefpost sturen, dan blijven de verzendkosten ook nog laag.
Ik ga zorgen voor de juiste maten en die zal ik zsm doorgeven!

Bedankt! :D
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.