• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Nieuwe Honda verhalen

Gestart door DAX6, vrijdag 08 februari 2013 - 12:07

« vorige - volgende »

DAX6

4takt vrienden.
Ik heb tijd in overvloed en eindelijk kan ik eens onderzoeken waarvan ik al lange tijd zakenafvroeg. Ik wil nu eenmaal altijd het naatje van de kous weten. Op deze wijze site heb ik dan ook in overleg met Peter van Geelen besloten een poging te wagen een aantal raadsels op te lossen. Door goede research als Ambassades,archieven Jin Nederland,België  en Japan, alsmede Honda Motor Japan, hamuhatsu Websites E.a. Kom ik met fraaie artikelen die deze site op een hoger niveau zetten. Met dank aan Commander U.S. Navy. B. Kust voor zijn vertalingen Japans- Engels.
Het onderzoek per artikel heeft mij vele maanden en soms meer dan een jaar gekost omdat ik het vertrouwen van de geïnterviewde persoon moest winnen. Het politieke lag gevoelig, dat spreekt voor zich.
Mijn artikelen.
Honda Zoomer 2002-2012, end of an era
Honda Japan zet vaste voet op Europese bodem
Het ontstaan van het beroemde Honda logo
Het wonderlijke design,uit nood geboren, Honda C 310

Honda en plagiaat/ kopieerzucht en genialiteit.

Er komen nog veel meer wetenswaardigheden, veel leerzame momenten.
Herman


Kleesbees

Kan niet wachten !!
Leuke en interessante verhalen
C50-H, CD50-H, SS50, C310, C320, P50, PC50, PF50 en PS50

DAX6

Citaat van: Kleesbees op vrijdag 08 februari 2013 - 23:33
Kan niet wachten !!
Leuke en interessante verhalen
Klaas, de eerste 2 artikelen staan op de startpagina van deze site, ook alle anderen komen daar op te staan,dus niet onder verhalen, met dank aan Peter van Geelen die mij dit allemaal mogelijk maakte.
Vr. Groet,
Herman