• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Nieuwe Honda C, de Cross Cub

Gestart door Goldie, donderdag 11 april 2013 - 22:23

« vorige - volgende »

Goldie

MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Leuk ding zeg! Heeft wel wat weg van een "Postie"! :D
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

Citaat van: Peter van Geelen op vrijdag 12 april 2013 - 11:44
Leuk ding zeg! Heeft wel wat weg van een "Postie"! :D


Zeker, en je weet wat ik nog zoek...  :durr:

Dat zadel van die gele ziet er zo lekker zacht uit, koplamp met rooster moet ik nog even aan wennen (mss zou ik hem lager zetten), verder een leuke opvolger van de CT110.
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Goldie

#3
oh ja,

ik las nog ergens dat er ook een stadsversie was  :zz:, die is rood heeft wel een beenkap en een lage uitlaat, even googlen en je hebt hem...  :ninja:

anders lid worden van deze site, dan zie je ineens alle plaatjes  :durr:

Die gele is dan de "country", let wel, al die nieuwere modellen cub in japan is nu allemaal buizenframe met plastic..., maar met 110cc heb je toch geen tijd om daar op te letten  :yarr:
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Goldie



Alle Japanezen nog en toe:

Hij is er!, officieel (in Japan natuurlijk  :yuush:)

http://www.honda.co.jp/CROSSCUB/

maar volgens mij alleen nog in de brave weg variant... (lage uitlaat enz.)
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

schwantz34

Grappig ding! al blijf ik de C50 modellen niet echt iets voor mij vinden.
dan blijf ik toch bij m'n SS'je  :grin:

Goldie

#6

Ja, je moet er een keer mee rijden, maar het is inderdaad een beetje een anti-held apparaat  :smile:

of je maakt er zoiets van, daar kan een ss-je niet tegenop, nee, echt niet  :yarr:
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

schwantz34

Haha! dat is wel bruut!
maar ik had het over de modellen zoals ze origineel zijn.
Heb al vaker op een C50 gereden, rijdt lekker, maar het model spreekt mij verder gewoon niet aan.
ik wil een tank tussen de benen hebben!