• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Projectje SS50

Gestart door Peter van Geelen., zondag 30 juni 2013 - 20:09

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

Ik was het hele "silver bullit" thema zat, inclusief sommige herinneringen er aan. Dus, spuitbussen uit de kast, bandjes gekocht en na één dag al tot zover gekomen. De voorband is lek geraakt omdat het er op zetten een waar slagveld werd. Dus daar ga ik morgen even voor naar onze vrienden van Leertouwer.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

#1
Cool gek, HOT ROD!

Begon bij mij ook weer te jeuken, heg aan het snoeien bij mijn ouwe en toen kwamen er 3 oude bekenden langs, even praatje gemaakt, 1 Freddy Spencer monkey, een Z50z1 of jz en een OT Dax.

Moest natuurlijk mijn coole roze Chaly even laten zien  :yarr:


Succes met het ombouwen, ik moet eerst mijn nieuwe huis verbouwen....
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Roze Chalys zijn gaaf :grin:
Succes met verbouwen! (maar geniet wel van het weinige mooie weer!!)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

En wat kan het toch heerlijk rustig zijn bij Leertouwer, als je maar vroeg genoeg bent!  :grin:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Ha, bij Leertouwer hebben ze ook moeite gehad met de band en ook een binnenband lek geprikt, dus wat moeilijkheid betreft lag het tenminste niet aan mij  :grin:
Inmiddels is alles in orde, vanavond of morgen de voorvelg spuiten! Nog even gebabbeld met een trotse eigenaar van een CY50 en als je nog een roze chaly wilt Goldie, dan heeft Leertouwer er nog eentje staan!
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie



Dank je,, 1 is wel genoeg, weet nog wel een mooie gele te staan voor 1100 euro,

persoonlijk "wacht" ik nog op 2 types: Qa50 voor weinig en een nieuwe Honda viertakt die mij wel aanspreekt, MSX is mij een stap te ver en te klein, mag wat klassieker zoals die Cross Cub.


Succes weer met het klussen


Sven
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Almar

Koppeling van mijn Honda CY50 werkt nog kabel er op gezet. Straks op advies van Peter ff naar mijn contactpunten kijken !

stekel

Mooi project Peter!
Kom binnenkort even kijken bij je.......ben zeer nieuwsgierig geworden.  :durr:
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Peter van Geelen.

Even de boel deels in elkaar gezet om alles wat beter te visualiseren.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie



Jaah, nu de rest nog mat zwart... , spatborden ook!!!  :yarr:
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

hmmmmmm, ik weet het nog niet zo met de spatborden. Beetje bang dat als die ook matzwart zijn dat het uiterlijk teveel veranderd.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

Wie A zegt...

Ok, ik mats je, je mag je voorspatbord houden  :grin:


Mss kan je in paint simuleren hoe het wordt.

Succes, goed bezig!

Sven
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

nyaaaaa, ikweethetnogniet :grin:

Een beetje bling is niet zo slecht denk ik. Vanwege het ge-wel-di-ge mooie weer wat er aan zit te komen, stel ik de boel even wat uit nu. Eerst even genieten en uitwaaien!

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

stekel

Sweet! Heel mooi geworden!
En een beetje bling bling mag  best.
M,n complimenten!
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.