• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Vintage Nederlandse (brommer) Honda foto's.

Gestart door wim, vrijdag 11 april 2014 - 09:39

« vorige - volgende »

wim

#15
PC en PS in Amsterdam 1972,

Gr. Wim.


Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

wim

Ja tis wel erg leuk, maar een hele uitzoekerij voor een leuk plaatje.

Gr. Wim.

wim


wim


wim

#20
........far away, ik dacht een PF en wel in 1971,

Gr. Wim.


Peter van Geelen.

Het lijkt er wel op, ja

En weer leuk man, dat je iedere keer weer foto's vind! :D
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Ik weet het nu wel zeker als je het achterlicht en de bagagedrager naast elkaar houd. (zie bijlage)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

wim

DE MOOISTE TOT NU!!! in 1971, Gr. Wim.

Vooraan een nieuwe cd, in het midden 4 nieuwe c50 het plastic nog op de buddy's! achteraan 6! nieuwe amigo's,
tussendoor wat zundapp, sparta en batavus geneuzel:



De CD50 dichtbij, lijkt een donkerblauwe metallic,


4!! maal een nieuwe C50. Alstublieft! 2 groene, de achterste lijken bruin?


de 6! nieuwe Amigo's, 3 oranje, de achterste 3 lijken donkerblauw of zwart??
Alle al met het grotere koplampje met de teller erin, of was dat alleen met de novio
dat kleine koplampje met losse teller?


Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

wim

#25
Alweer een supergave, PS50 bovenlig.nok.as, in 1970 samen met entourage uit die tijd er rondom heen, fiets, Citroen dyane, kleding, jeugd, aanplakbiljetten, ramses shaffie, motor met schommelarm vooraan enz.



Dichtbij,



Gr. Wim.


Kleesbees

Super gave foto's zeg!!
Al is dit wel een bovennokker.  ;)
C50-H, CD50-H, SS50, C310, C320, P50, PC50, PF50 en PS50

wim


wim

Hup weer eentje, P50 in 1969 en kever en daf,

Gr. Wim.


Goldie



Cool, en vergeet dan niet de Dyane in de vorige foto. Daar heb ik goede jeugdherinneringen aan  :smile:
Waarom zijn eigenlijk steeds de kentekens afgeplakt in de foto's? Rijden ze nog steeds rond dan?

Groet

Sven
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70