• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

honda ss50 heeft nieuw blok nodig

Gestart door ronny, zaterdag 23 augustus 2014 - 14:34

« vorige - volgende »

schwantz34

Maar ik zit eraan te denken om een 85CC Blok eronder te hangen, en hem te gaan keuren als motor i.v.m al die nieuwe regelingen voor brommers etc

Peter van Geelen

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

wim

#77
Kenteken kwijt bij harder als constructiesnelheid op de roller of actief gemeten, bij snor en brom.
Dus zal iets van boven de 45 en 30 zijn.
Al vanaf juli'14.
De overheid?? Pfffffffff.

schwantz34

Klopt. Kenteken kwijt. Wil je hem terug moet je hem laten herkeuren. + de boette voor te hard op de roller.
dus dan is herkeuren naar motor een aardig stukje goedkoper!

Oscar

#79
Dan ook gelijk even je motorrijbewijs halen dan...

En waar ga je dan rijden buiten de stad? 70 op een 80 km weg om over de 100km wegen maar te zwijgen...

Groeten
Oscar (met motorrijbewijs)

schwantz34

Motor rijbewijs heb ik al, dus dat scheelt.
Nu met 50cc eronder loopt hij al 75, dus met 85cc moet ik makkelijk de 80 kunnen halen.
En ik laat de brommer graag zo dicht mogelijk bij een brommer, dus ik zal hooguit 80 wegen rijden, snelweg waag ik me niet aan. Daar heb ik een Aprilia RSV1000R voor staan  :)

Oscar

rsv1000r kijk dat zijn de echte brommers  ;D