• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Re: motorrijbewijs

Gestart door Peter van Geelen, vrijdag 14 november 2014 - 21:31

« vorige - volgende »

wim

hoho, en de rente dan voor herman voor het wachten op de poet?

Gr. Wim.

Goldie



Welke rente? volgens mij is dat tegenwoordig 1% ofzo  :)

En je motor overdoen aan een echte liefhebber is ook wat waard!  8)

Maar we moeten het goede doel van Herman ook niet vergeten, gooi die prijs maar omhoog  ;D
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen

dus...  ;D
Alles op z'n tijd en ondertussen klus ik lekker door om de centen bij elkander te rapen!
En goed te horen dat de 350 rijdt als een trein! Je verwacht haast niet anders, aan de andere kant. :D
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

schwantz34

Elke motor en bromfiets word ook nagekeken en gezorgd dat hij loopt voordat hij verkocht word, dus dat zit altijd goed bij Herman!
Hoorde dat je ook nogsteeds interesse hebt in de CD125  ;)

wim

Tss, die Peter wil ook alles kopen ::)

Gr. Wim.

Peter van Geelen

Ik ga morgen eens even met Herman bellen over die CD125 want ik ben er wel weg van eigenlijk ;)
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

wim

Ik ben ook metselaar! Schuurtje erbij Peter?

Gr. Wim.

Peter van Geelen

Misschien wel! Ik zal het zeker even onthouden :D
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Peter van Geelen

Dus emm... *kuch* Ik blijf het maar "passie" noemen, maar ik stond op en ging naar met met die CD125 in m'n gedachten, dus heb ik hem vanavond gereserveerd. En Herman voorspelde het al, hij krijgt eerst een mooi plekje in de huiskamer! :-[
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie


Gefeliciteerd!!!
Heb nog een nieuwe Honda mat liggen, ideaal voor huiskamer stalling, zie Dax Gold topic. Hebben? Is anti lek uitgevoerd?

Groet

Sven
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

schwantz34

Gefeliciteerd! We zullen hem morgen even mooi voor je poetsen! ;)

Peter van Geelen

*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

schwantz34

Heb hem even netjes voor je schoongemaakt!
Hij heeft op beide bougies vonk, niet gestart want het begon te spatten buiten.



Peter van Geelen

Wat ziet ie er ontzettend gaaf uit man!! Dank je wel!! @____@
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie



Staat dat ding nu al voor het raam?

Foto!  :D
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70