• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Re: motorrijbewijs

Gestart door Peter van Geelen, vrijdag 14 november 2014 - 21:31

« vorige - volgende »

schwantz34

Top! dus we kunnen dit jaar nog een ritje doen? ;) jij op de CD, ik op m'n CB72  :D

Goldie

Ik wil ook mee!!! op de C90  8)
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen

Ik smijt die motor om de bochten heen alsof ik het al jaren doe, langzame slalom begint ook steeds beter te gaan en de instructeur begint al over een avb-tje, dus ik denk dat het wel lekker gaat!
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

schwantz34

Top! ik was zelf na 5 lessen klaar met de bijzondere verichtingen. blij dat ik daar klaar mee was  ;D

maarten

Kom ik hier even mijn account afstoffen omdat ik stiekem mijn ss'je weg wil doen. (die al jaren buiten onder een afdakje staat vuil te happen).

Gaat het over het motorrijbewijs. :o   

(hier staat er een bmw met 2 wielen in de garage, die heeft de ss naar buiten gedrukt)

Leuk dat het forum nog bestaat!
Last edited by maarten on Thu Jan 06, 2005 11:36 pm; edited 202 times in total

Peter van Geelen

Hey Maarten!

Leuk dat je weer effe komt buurten en jazeker bestaan we nog. Klein groepje op het forum en dat werkt best zo. Verder ben ik van plan er nog es een decennium aan vast te plakken! :)

Jammer dat je de SS weg wilt doen, zorg je er wel voor dat het een goed baasje krijgt?
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

maarten

Zo, nu pas even bijgelezen hier in het topic (nog niet het hele forum na een jaar of 6)
Als ik je nieuwe speeltje even in moet rijden omdat jij nog niet mag, geef maar een gil hoor. ;)

Hier jeukt het met vlagen ook nog wel om een grote oude brommer erbij te kopen, maarja, dan gaat mijn auto weer stuk en ben ik de oude meuk weer een tijdje zat ::)
Last edited by maarten on Thu Jan 06, 2005 11:36 pm; edited 202 times in total

Peter van Geelen

Kom maar es een biertje happen, dan kan je hem zien! :D
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie

#98
Citaat van: Peter van Geelen op woensdag 13 mei 2015 - 15:33
Kom maar es een biertje happen, dan kan je hem zien! :D

Zal wel moeten, de plaatjes werken hier niet meer... 😜
Shit, ik lees net dat ik geduldig moet zijn... 😀
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen

Ik heb de meest recente backup (nog) niet online staan, vandaar dat het even duurt. En ja joh, effe geduld. Neem er nog een pilsje bij ;)
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

wim

Als je op de homepage op de forumlink klik krijg je: page not found.
Waarsch omdat er als adres   http://forum.4-stroke.net/  staat.
Dit moet zijn:  http://www.4-stroke.net/forum
Tenminste, dan komt het forum wel in beeld.

Gr. Wim

Peter van Geelen

Dank je wel voor het doorgeven, ik zal er nu even naar kijken! Subdomeinen (forum.4-stroke, download.4-stroke en dergelijke) zijn nog niet ingesteld. Zoals gebruikelijk, te weinig tijd.
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Peter van Geelen

Gister AVB behaald, nu nog AVD en Theorie! Ondertussen ook  druk bezig met de website, sorry voor de afwezigheid!
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie

Gefeliteerd, nu doorhalen

Hoe is het met de brom?
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

schwantz34

Yes! het moeilijkste is binnen!
Theorie is een makkie, en afrijden is gewoon lekker ontspannen een ritje rijden.
Examen is 30 minuten, dus voor je gevoel ben je pas net weg gereden in vergelijking met een normale les.