• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

******* Attentie: Reageren op PM *******

Gestart door Peter van Geelen., maandag 09 juli 2012 - 10:35

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

Als je reageert op een notificatie van een PM die je krijgt via de mail, reageer daar dan niet op door te antwoorden op de mail maar door in te loggen op het forum en dan een bericht te zenden vanuit daar. Als je namelijk reageert via de mail, dan krijg ik het in mijn mailbox en niet diegene voor wie het bedoeld is :hurr:

Mocht het toch gebeuren, dan geeft dat niet natuurlijk, maar het is handiger als het bericht direct naar de juiste persoon gaat ;)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

Even een upje om hier aandacht aan te geven ;)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

Oplossing is de preview weg te halen in de mail. Die is wel relax maar dan krijg je dit

Succes en groet

Sven
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Ik hoop dat het in de nieuwe versie van het forum uit te schakelen is, dus ik ga niet code veranderen in de huidige versie. Overigens lijkt de nieuwe versie te werken, maar nu is er een probleem het de synchronisatie van de gebruikers. :jeez: Alles op z'n tijd.

Ooooverigens wil ik er wel even bij zeggen dat vóórdat je het bericht leest, de volgende melding in het bericht staat:

CitaatJe hebt zojuist een persoonlijk bericht ontvangen van [gebruiker] op 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
BELANGRIJK: Onthoud dat dit alleen maar een notificatie is. Reageer niet op deze e-mail.
Het bericht wat je werd gestuurd was:

:meaw:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.