• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Bevestigen Achterspatbord CB50j

Gestart door Loes, woensdag 01 april 2015 - 08:43

« vorige - volgende »

Loes

Beste,

We zijn momenteel bezig met het opknappen van een CB50j bouwjaar 1979.
Nu hebben zijn we de brommer weer aan het monteren en we weten niet meer hoe  het achterspatbord er op bevestigd moet worden.
Kan iemand mij misschien een foto sturen van onder het zadel of uitleggen hoe?
het betreft voornamelijk de twee vooruitstekende delen (die in de richting van de voorkant van de brommer komen)met inkeping waar die aan bevestigd zitten.
Ik ben voor het eerst hier dus ik hoop dat ik mijn vraag duidelijk geformuleerd heb

(vooruitstekende delen bij bij nr 12 die dingen)

Groet Loes



Loes

Hoi Tobias,

Bedankt voor je reactie, maar helaas kan je daar toch niet helemaal op zien of de twee uitstekende delen ook daadwerkelijk ergens bevestigd zitten of alleen maar ter steun dienen.

Tobias

vandaar de 2e link, daar vind je je hele brommer mooi in onderdelen getekend.

Tobias

nummer 6 en 8 zijn rubbers, daar steek je de pinnetjes in zo te zien.

schwantz34

Als het goed is schuift het over elkaar heen, en dan moeten de 2 gaten aan elke kant met elkaar uitkomen. daar 2 boutjes/moertjes om het vast te maken en klaar  ;)
Als je er niet uitkomt zal ik zaterdag eens een foto maken van de onderkant, dan ben ik bij een cb50 in de buurt

Loes

Hoi,
bedankt voor jullie reacties, maar het is gebleken dat de vooruitstekende gedeelte die richting de voorkant van de brommer helemaal nergens aan bevestigd zitten.
Dank voor jullie meedenken.

Groet Loes