• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Routes van en naar ...

Gestart door Peter van Geelen., maandag 09 mei 2011 - 12:26

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

Dit topic wil ik besteden aan het maken van routes van en naar locaties toe die ideaal/mooi zijn om te rijden met de brommer. Het kan in Nederland nog steeds een hele uitdaging zijn om van punt A naar punt B te komen.

Als er genoeg bruikbare posts in dit topic komen,
dan zal ik er een apart gedeelte voor maken op de website.


Tip:
Als je een smartphone hebt, download dan een handige app om je route vast te leggen!
In de meeste gevallen kun je op hun website ook de route aangeven of een KML bestand
uploaden naar Google Maps.


Apps:
EveryTrail
GPSed

UPDATE : Klik hier
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen.

#1
ROUTEBESCHRIJVING:
Van: Hilversum, Utrechtseweg, N417
Naar: Almere, Veluwedreef, S103
Lengte: 38,4km
Routesoort: Het is niet de snelste route, maar wel een mooie. Er zijn een aantal plaatsen waar je even goed moet opletten, maar over het algemeen is het een makkelijke route.
Link: Route Beschrijving
KML: Download
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen..

#2
ROUTEBESCHRIJVING:
Naam: 1e Deel Zonnebrilrit 2011
Van: Hengelo Station (ov)
Naar: Miets Cafetaria
Lengte: 39,2km
Routesoort: Toeristisch
Link: Route Beschrijving

© Magnadomo
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Peter van Geelen..

#3
ROUTEBESCHRIJVING:
Naam: 2e Deel Zonnebrilrit 2011
Van: Miets Cafetaria
Naar: vd Poel ijs Hengelo (ov)
Lengte: 37,3km
Routesoort:Toeristisch
Link: Route Beschrijving

© Magnadomo
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Firestone

Peter,prachtig initiatief.

Op dit moment schrijf ik de routes uit, print ze op de harde schijf van mijn hersenen en de groep volgt.

Eigenlijk zoek ik een systeem wat tijdens het rijden de route registreert.

Bestaat zoiets?

Thumper

Is een android app voor, iets met route en track ?

Peter van Geelen

Updated bericht

Voor de Android is er een lichtgewicht programma dat is ontwikkeld door Google onder de naam My Tracks. Ik gebruik het zelf en ben er erg tevreden over.

CitaatMet My Tracks legt u uw route, snelheid, afstand en hoogte vast wanneer u buiten wandelt, hardloopt, fietst of een andere activiteit uitoefent. Terwijl u gegevens vastlegt, kunt u deze live weergeven, aantekeningen maken bij uw route en regelmatig gesproken berichten over uw voortgang beluisteren.
Met My Tracks kunt u uw routes synchroniseren en delen via Google Drive. U kunt routes delen met vrienden, routes bekijken die uw vrienden met u hebben gedeeld of routes openbaar maken en hun URL delen via Google+, Facebook, Twitter, enz. U kunt uw routes niet alleen exporteren naar Google Drive, maar ook naar Google My Maps, Google Spreadsheets of externe opslag.

My Tracks biedt ook ondersteuning voor Android Wear. Op horloges met GPS kunt u Mijn routes gebruiken om GPS-opnames van uw routes te maken zonder telefoon en om uw routes te synchroniseren met uw telefoon. Op horloges zonder GPS kunt u uw huidige afstand en tijd bekijken en het opnemen van uw routes bedienen vanaf uw pols.

Download: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.maps.mytracks&hl=nl
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of