• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Hondadag 2015 Den Bosch zondag 21 juni

Gestart door Goldie, zaterdag 13 juni 2015 - 00:04

« vorige - volgende »

Goldie

Wij gaan heen op de Chaly en de C90  8), wie nog meer van hier?, Nexus las ik ergens.


Hondadag 21 juni 2015.

Locatie: World Skate Centre, Buitendijk 2 Den Bosch.

Zaterdag 20 juni 2015 (preparty)
20:00 Begin preparty
01:30 Bar gesloten
02:00 â€" 10:00 overnachting in skatehal.

Zondag 21 juni 2015 (Hondadag)
08:00 â€" 10:00 Ontbijt voor de mensen die zijn blijven slapen
10:00 Terrein open
11:00 â€" 12:00 Wedstrijden
- “Slowrider”
- “Langste wheelie”
- “nog in te vullen”
13:00 Start rondrit door gemeente Den Bosch
15:00 Terugkomst rondrit
16:00 Uitreiking loterij
16:30 Uitreiking prijzen
- Meest originele Honda
- Meest paupere Honda
- Meest gepimpte Honda
17:00 Einde Hondadag en opruimen.

MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Nexus6

Ik ben er ook bij en neem uiteraard mijn PS50 mee. ;)
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

schwantz34

Helaas, dan zit ik in de oefenruimte met m'n Bandje.

Goldie

Citaat van: schwantz34 op maandag 15 juni 2015 - 06:32
Helaas, dan zit ik in de oefenruimte met m'n Bandje.

dat had natuurlijk gecombineerd kunnen worden  8)
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Oscar

Hmm jammer. 's morgens Vaderdag verplichting, 's middags hier:

http://www.santafe-online.nl/home-events

Den Bosch ligt niet echt in de rijrichting.

veel plezier in ieder geval.

Oscar

Peter van Geelen

Ik werd er pas vandaag op gewezen door een vriend, maar heb ook vaderdag dingen. Volgend jaar ga ik lekker in de berm zitten en iedereen voorbij zien rijden. (Of stiekum halverwege inhaken hahahahaharrrr)
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie

Ik maak je morgen wel even lid, kan je volgend jaar ook op de vermogensbank 😎
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Nexus6

#7
 ;) Mijn Hondadag pre prive party thuis... oh mijn God..wat smaken 'ze' weer lekker...  ;D ;D
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Peter van Geelen

Citaat van: Goldie op zaterdag 20 juni 2015 - 21:30
Ik maak je morgen wel even lid, kan je volgend jaar ook op de vermogensbank 😎

Neeeeeeee xD
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Goldie

#9
Zo, net terug van de Hondadag, geslaagd feestje.

Begon vanmorgen vroeg, met de bus naar Ravenstein om een subrit op te pakken vanuit Arnhem,
Nou, we stonden onder het viaduct te wachten tot ze van het fietspad naar beneden zouden komen, maar het enige wat we gehoord hebben is viertakt geraas op de snelweg, bleken later allemaal Motordaxen geweest te zijn met grote blokken. Niet handig als je met de Chaly bent  8)

Niet getreurd en zelf naar Den Bosch gereden, even kaart lezen onder een viaduct toen de regen helemaal los ging, timing was perfect.

Pa kon gratis naar binnen op het Honda terrein, we reden per ongeluk de achteringang binnen.
Op het terrein het standaard geraas van een paar knapen en verder alles netjes op een rijtje.

Hondarit zelf ging erg netjes, goede afzettingen. Weinig te klagen, alleen de snelheid was vast 30km/u dat was toch even een tikkie te weinig.... Zelfs pa met de Chaly kon iedereen inhalen.

Mijn net verkochte Z50a frame reed ook al compleet rond (net een week verkocht!!), hij was er erg blij mee.
Mijn ATC sport uitlaat en anderhalve buddy werden ook gewaardeerd  ;D

Na even benen strekken en kort napraten met Nexus weer terug gereden naar de bus, zo'n 32km verderop.

Mijn foto's zijn van na de Hondarit, toen waren er al wat weg


edit, het eerste krantenbericht met zelf foto van Nexus. Artikel heeft het over veel Chinees, maar dat vond ik juist errug meevallen, wel veel imi blokken, 2 China a-tjes en een bakbrommer. Veel meer is mij niet opgevallen.

http://www.bd.nl/regio/den-bosch-en-omgeving/s-hertogenbosch/4-tact-honda-brommertjes-doen-oude-tijden-herleven-in-den-bosch-1.5018527
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Kleesbees

Tjemig sta ik ook nog eens op de foto in dat artikel!
C50-H, CD50-H, SS50, C310, C320, P50, PC50, PF50 en PS50

Peter van Geelen

haha gaaf weer!

Enig idee hoeveel deelnemers er waren?
*) Disclaimer: Alle vermelde tips en trucs zijn voor eigen risico en dienen met gezond verstand in acht genomen te worden.
Verbruik PC50: of

Nexus6

#12
 :o Nexus in de picture... ;D
Was inderdaad een geslaagde Honda dag.. Ik had wel een soort 'licht' gevoel in mijn hoofd... echter deze verwijd ik aan de avond van te voren daar ik toen lekker aan de Leffes heb gesabbeld...  ;D



Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Nexus6

Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Goldie

Citaat van: Peter van Geelen op zondag 21 juni 2015 - 22:27
haha gaaf weer!

Enig idee hoeveel deelnemers er waren?

Moeilijk te zeggen, als er filmpjes komen zal ik ze eens tellen, gevoelsmatig zeg ik 120 man op de dag, 100 in de rit.
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70