• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Kymco Activ 50

Gestart door saga2000, donderdag 28 oktober 2004 - 22:38

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

Ik lees nu wel dat de uitlaat effe verbouwd moet worden, maar weet ook iedereen dat katalysator materiaal best schadelijk voor de gezondheid kan zijn? Probeer het dus wel met een beetje beleid er uit te halen. ;)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

saga2000

Je hebt het of je hebt het niet...

SS-Casper

Citaat van: "Da Racing Duck"Ik lees nu wel dat de uitlaat effe verbouwd moet worden, maar weet ook iedereen dat katalysator materiaal best schadelijk voor de gezondheid kan zijn? Probeer het dus wel met een beetje beleid er uit te halen. ;)

serieus?
wat vet :lol:

Zie Al Quaida al aankomen op kymco activs :lol:
Ik zag, Ik kwam en ik reed weer door

Zolang ze lullen schrijven ze niet :mrgreen:

Barry

Loop dezen punten even na:

- De diameter van je spruitstuk ( word vaak erg klein gehouden, dus bergrenst)
- de grootte van je in en uitlaat kanaal
- je uitlaat zelf
- CDI zoals hierboven ook al genoemd word.
Honda the power of dreams ;D

saga2000

Oke bedankt...

Na wat onderzoek blijkt dat hij begrenst te zijn qua uitlaat, CDI en toen ben ik ff langs de dealer gegaan voor wat info en die vertelde dat er een gaspen en de gasschuif ook begrenzers zijn.
Je hebt het of je hebt het niet...

Lorre

Ik dacht al een tijd dat die brommer me bekend voorkwam, en nu weet ik van waar.
Het is gewoon een replica van een moderne, Aziatische Honda 4-takter! :D

Hier kun je zien wat er de dag van vandaag allemaal in Azië verkrijgbaar is aan 4-takt:
http://www.aseanmoto.com/Honda-eng.htm

...en wat meer info over mijn favo, de Honda Nice 125RS :lol:
http://www.aphonda.co.th/product/nice125/index.asp

Barry

Ik ben wel heel benieuwd naar de cbr125r!
Honda the power of dreams ;D

nicovanstrien

Ik heb onlangs ook een kymco activ 50 aangeschaft en ik was benieuwd wat jouw bevindingen waren ermee, of je al een nieuwe uitlaat eronder hebt ofdat je er mischien wel een andere carbarateur onder gezet hebt!Overigens ik heb hem nog niet en mijn huidige scooter is een kymco filly 50 en dat rijdt ook wel goed maar ik heb hem ingeruild omdat er steeds meer een gaat mankeren en voor de carbarateur kan je helemaal geen onderdelen kopen en hij kost nieuw iets van 275 euri en dat vondt ik nou net even teveel en ik heb er een redelijk bedrag voor terug gekregen!

Peter van Geelen.

Citaat275 euri

Echt? Voor een carb? Jeepers...  :shock:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Douwe

(je vergat Creepers) :oops:
Auwe meuk rules!

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

saga2000

Citaat van: "nicovanstrien"Ik heb onlangs ook een kymco activ 50 aangeschaft en ik was benieuwd wat jouw bevindingen waren ermee, of je al een nieuwe uitlaat eronder hebt ofdat je er mischien wel een andere carbarateur onder gezet hebt!Overigens ik heb hem nog niet en mijn huidige scooter is een kymco filly 50 en dat rijdt ook wel goed maar ik heb hem ingeruild omdat er steeds meer een gaat mankeren en voor de carbarateur kan je helemaal geen onderdelen kopen en hij kost nieuw iets van 275 euri en dat vondt ik nou net even teveel en ik heb er een redelijk bedrag voor terug gekregen!

Nee een nog helemaal niets aan gedaan. Ik wacht eerst de aanpassing van mijn dealer af en dan kijk ik of ik meer aangepast wil hebben. De aanpassingen van de dealer kunnen pas na 500 km. En ik heb hem nu gestald en kom pas in het voorjaar aan mijn 500 verwacht ik...
Je hebt het of je hebt het niet...

Viperdax

er rijd er sinds kort ook een rond in de omgeving zwolle. als ik hem nog een stegenkom zal ik hem om zijn ondervindingen vragen

nicovanstrien

Okee dank jullie wel, Ik zal jullie ook op de hoogte houden van mijn ondervindingen met de Kymco, Ik rij namelijk zo'n 50 kilometer per dag dus ik zal zeker over een week of twee weer bij mijn dealer staan om alle begrenzingen eraf te laten halen en dan hoop ik dat hij ook wat meer pit heeft :?  want het is echt een slak om op te rijden!

greetz

arend

Nou, Nico ik wacht het even af. Als jouw bevindingen goed zijn koop ik er ook een in januari. Ik rijd ook 55 km per dag. Hoever kom je nu trouwens met een volle tank? Groet Arend.