• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Welke 4takt shop is het dichtst bij de Belgische grens?

Gestart door Lorre, zaterdag 18 december 2004 - 20:12

« vorige - volgende »

Lorre

Hallo iedereen.

Kheb zin om de komende lente ofzo eens met m'n brommertje tot in Nederland te rijden!
Kdacht dat ik dan ondertussen wel es een bezoekje kon brengen aan 1 van die 4takt shops in Nederland, maar degene die ik ken, Loef Leer en 4SBC, zijn allemaal in de omgeving van Utrecht, en das zo ver :(

Daarom mijn vraag is er zo geen enkele 4takt  shop die wat dichter bij de Belgische grens is?

Roetkah

naar mijn weten is loef de dichstbijzijnde, dan heb je rovaza en leertouwer en daarna 4-sbc... En bij Luc de Bondt? dat is in Hamme. :roll:
:D Simply The Best :D

Lorre

Luc De Bondt verkoopt enkel Dax en Singa spul hoor, en ik vind em maar een ***** (hopelijk leest hij dit niet :oops: )

Roetkah

haha ja oke, naar mijn weten is loef de dichstbijzijnde 4-takt winkel
:D Simply The Best :D

Lorre

Njah OK, das wel 151km...Ouch! :shock:

Dat wordt dan toch maar bestellen denk ik :cry:

Roetkah

:D Simply The Best :D

Barry

Honda the power of dreams ;D

Lorre

Citaat van: "Barry"Je hebt ook nog motorkit.
Die zitten in Brussel en Luik.

//www.motorkit.be
Nja das ook alleen maar Dax en Monkey spul...

Kzoek eigelijk een winkel waar je nog PF50-spul kan kopen (zoals een 65cc kit bvb :P ) en die zijn er niet in België denk ik :(

Barry

Als je percies door geeft wat je percies nodig hebt.
Kan ik wel even kijken wat het kost en het evt. naar je opsturen.
Honda the power of dreams ;D

Lorre

Citaat van: "Barry"Als je percies door geeft wat je percies nodig hebt.
Kan ik wel even kijken wat het kost en het evt. naar je opsturen.
Ow, dat zou heel vriendelijk zijn!

Ik zoek:
Een nieuwe uitlaat, nieuw zadel en eventueel ook een nieuwe koplamp, maar zo een zonder de kilometerteller geintegreerd.

Kzou ook graag weten wat zo'n 65cc-setje kost, maar kdenk niet dak het echt ga kopen hoowr :D

Lorre

Wat ik eigelijk bedoel met die koplamp is de lamp zelf. Dus het lampje + heel dat binnenwerk en het plastieken ding waar dat inzit.  Niet het witte omhulsel dus, maar alles dat daarin zit :)

SS-Casper

4sbc is omgeving zwolle.....


maar 151 km valt toch best mee....Op een honda ritje rij je vaak 70 tot 80 km en dan moet je nog je heen en terugreis erbij rekenen en dan kom je ook vaak op 130 tot 160 km. Een enkele keer op 250..... maar dat doe ik ook nooit meer  :lol:
Ik zag, Ik kwam en ik reed weer door

Zolang ze lullen schrijven ze niet :mrgreen:

Lorre

Citaat van: "SS-Casper"4sbc is omgeving zwolle.....


maar 151 km valt toch best mee....Op een Honda ritje rij je vaak 70 tot 80 km en dan moet je nog je heen en terugreis erbij rekenen en dan kom je ook vaak op 130 tot 160 km. Een enkele keer op 250..... maar dat doe ik ook nooit meer  :lol:
Njah maar 300km aan 50km/u gemiddeld (wat mij al veel lijkt...) is 6uur rijden :shock:  Das gewoon een ganse dag...

Willem

Je moet er wat voor over hebben om in het mooi nederland te mogen komen kijken!

Barry

Honda the power of dreams ;D