• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

ss50 opgelicht

Gestart door john doe, zondag 19 december 2004 - 17:14

« vorige - volgende »

john doe

hallo,
ik ben door garen warschijnlijk 2000 euro gelicht:@
voor een ss was dat geld bedoeld,alleen ik wil nu mijn geld terug van hem omdat hij allemaal dingen heeft gelogen over mijn brommer en prijzen van artikelen,..we hebben geen schriftelijk bewijs dat die brommer dat geld heeft gekost en zoveel moet kosten

dus ik wil mijn geld terug krijgen ,kan ik de koop ontbinden,hij heeft me dus wel bedrogen en opgelicht!

plz kan iemand mij een tip geven.
bedankt

kriz


Barry

Zoiezo aangefte van doen inderdaad!
En heb je geen bankafschrift zodat je een bewijs hebt dat je dat geld hebt opgenomen?
Of heb je het toevallig naar hem overgemaakt?
Als dat zo is kan je het via de bank ook nog terug vorderen!
Honda the power of dreams ;D

Anonymous

Voor 2000,00 Euro gelicht  :(  is niet misselijk!
Ik hoop dat je het geld op de één of andere manier terug kunt krijgen. Die Garen (Danny the Funk) is toch een particuliere verkoper? Hij moet die Honda SS wel als een hele mooie machine hebben voorgesteld.

Ik heb nu zelf een gebruikte Vespa Liberty 4-takt met 1695 km op de teller die me 1695,00 Euro heeft gekost bij een dealer.
Bij Loef en 4-strokebikecentre staan Honda C50 modellen van tussen de 1650,00 en 1750,00 Euro. Ze zullen waarschijnlijk ook wel de Honda SS hebben staan.
Als ik dit soort bedragen ga uitgeven, ben ik toch wat huiverig om ze bij een particulier te besteden. Ik ga dan liever naar een dealer toe die goed staat aangeschreven.

MaartenL

nope, via de bank kan je 't niet terug vorderen. Dat kan alleen met toestemming van de oplichter.
Je kan ook zeggen dat je een fout hebt gemaakt, en 't naar de verkeerde persoon is over gemaakt. Maar dan wordt er ook contact opgenomen met de oplichter. Hij moet er eerst z'n handtekening onder zetten.
Tis goed kut geregeld daar bij de bank jah.
Groeten, Maarten.
uche uche

MaartenL

Ik zie dat Timmie ofzo dat ook net heeft gezegt. Iets uitgebreider, zie onderwerp "kijk uit"
Groeten.
uche uche

Peter van Geelen.

Jzus wat een klotestreek... ik begrijp dus dat je 2000 euro vooruit hebt betaald?

Ik hoop wel voor je dat je zijn adres hebt en je MOET aangifte doen van oplichting.
Op deze manier kan je hopelijk nog geholpen worden want terugvorderen is alleen mogelijk bij automatische betalingen...

Succes en houd ons op de hoogte als je wilt
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Willem


john doe

hey
bedankt voor het meedenken alvast,ik heb  geld contant over gemaakt aan garen dus.2000 e wel te verstaan omdat ik hoge verwachtingen had,nu blijkt dat een vriend heeft gekeken ernaar en zegt dat het hele blok niet deugd en bijna de hele brommer.

ik zal aangifte doen tegen deze misselijke streek,
ps: als het goed is gaan een 5 tal mensen voor mij een particuliere keuring doen met handtekening die laat ik dan aan garen zien.

vr groet
alban
(kan iemand er voor zorgen dat garen ,danny de funk niet meer hier verschijnt?alvast bedankt)

Peter van Geelen.

Citaat van: "john doe"(kan iemand er voor zorgen dat garen ,danny de funk niet meer hier verschijnt?alvast bedankt)

Als het dezelfde persoon is als "Irony" dan is daar al voor gezorgd! ;)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Willem

Ja het is dezelfde. Ze zouden hem ook op het msb eens moeten blokken. Maar die gast kent Ivo, dus dat zal wel niet gebeuren.

Peter van Geelen.

Beetje jammer is dat dan...  :?
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Willem

Ja, je kent ze daar he :wink:

Barry

Honda the power of dreams ;D

Thijsje

Zo even wijze raad van Thijs :)

Je kunt het zeer zeker wel terug laten vorderen door de bank (ik heb hier ervaring mee).

Je moet je bank opbellen en het verhaal uitleggen dat je opgelicht bent, niet direct zeggen dat je er wel iets voor hebt staan, dit komt later wel. Als je je contact-persoon daar redelijk kent kan deze het zonder pardon terug halen van de rekening van de "oplichter".

Eerlijkheid duurt het langst !!!


I've done it once...... alleen was het geen oplichter :)