• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Boze mensen door je uitlaat

Gestart door Matthijs-CB50, maandag 30 november 2009 - 17:14

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

Sta ik net achter een Seat met zo'n petje. Lekkere stuitermuziek op. Gaat toch in één keer mijn gas open... kon er helemaaaal niets aan doen. Staat die pijp van mij door je muziekje heen te tetteren?

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

schwantz34


stekel

#17
Ik heb zowiezo al een hekel aan jochies met honkbal petjes in een 1.1 liter met een uitlaat ter grootte van een straatriool onder hun te kleine fout gepimpte autootjes met een te zware stereo installatie met nog ergere k*tmuziek.
Lag er nou een dikke zwaar getunede V8 in.....nee, het hangt tussen de de 1 a 1.4 liter in waardoor het heel blikkerig en goedkoop klinkt.
En dan rijden sommigen ook nog als een mongool als "the fast and the furious" weer eens op tv is geweest.
Tja....van scooter naar k*tautootje. :grin:

Dus als ik de kans heb om de leuke ogenblikken die hun denken te hebben bij een stoplicht te verpesten.....zal ik het zeker doen!


Zeker als er dan ook nog zo,n fout achterspoilertje op zit.....(da's geen spoiler maar een plank om het duwen makkelijker te maken....)
Zo...nu weten jullie ook meteen m,n mening over dat soort gasten! :sick:
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

schwantz34

HAHA! die auto! :grin:
Die stijgt op als ie te hard gaat! :smile: