• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Uitslag prijsvraag december 2005

Gestart door Peter van Geelen., dinsdag 06 december 2005 - 10:56

« vorige - volgende »

Barry

Honda the power of dreams ;D

Peter van Geelen.

En wat ziet mijn oog? Barry, heb jij reclame lopen maken op koffievlek voor onze prijsvraag?  ;D
Danku!

Fragment uit de comments:

Citaat
Cool! ik wil ook wel mee doen: Barry@4-stroke.nl En check ook onze chocolade letter actie op www.4-stroke.nl
Reactie van: Barry op 11/19/2005 om 5:02:10 PM.

Citaatey barry van www.4-stroke.nl, bij jullie prijsvraag is de vraag: Met hoeveel schroefjes is een chokeklep van een carburateur van een PC of PF50 vastgezet? niet te beantwoorden!! Waar staan die workshops?
Reactie van: wdf prijsvraag? op 11/19/2005 om 6:03:11 PM. ______________________________________________

Het antwoord was dus twee... hahaha

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Barry

crap, weer vergeten om die reacties te lezen  :-X
Maar overal waar ik reclame kan maken doe ik het uiterraard!
Honda the power of dreams ;D

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Barry

hoe meer mensen hier langs komen / blijven hangen hoe beter!
Honda the power of dreams ;D

Mr.Muthafukka

Weaureaum spreauk jeau opeauns in edeaut-teaul?

Barry

Honda the power of dreams ;D

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

sjuul

Jaja ik heb net mn prijs in ontvangst genomen van Peter!!
En ik begin NU met de H!!
Lekker hoor!!!

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Barry

Maak je niet eerst ff een foto voor ons?  :cry:
Honda the power of dreams ;D

sjuul

Belachelijk dat niet meer mensen dit wilde winnen!!!   :x :x :x
En ik vind het ook ERG jammer dat er in de toekomst geen prijsvragen meer komen..
You lazy mother fuckers!!   :P :P

Barry

Honda the power of dreams ;D

Peter van Geelen.

Dank u voor uw medeleven ;)

Kijk, de kosten / inzendingenverhouding is zwaar uit balans en zelfs toen ik een retevette aanbieding deed (88cc kit, wat bestond uit alu cilinder, zuiger, gevulde racekop.) kreeg ik geen reacties.

Of iemand moet nog met een goed idee komen, maar anders is dit helaas de laatste keer geweest.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Barry

T is zeker jammer.
Snap ook niet waarom er niet zoveel animo is...
Honda the power of dreams ;D