• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Peter, je bent niet meer de enige!!!

Gestart door sjuul, dinsdag 20 december 2005 - 17:26

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Barry

Honda the power of dreams ;D

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Barry

Hmm, misschien McGuyver nog als ie nog gaat klussen  ;)
Honda the power of dreams ;D

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Barry

Honda the power of dreams ;D

Peter van Geelen.

nope, gezien drie maal scheepsrecht is en hij daar geen gebruik van wenst te maken
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

sjuul


Peter van Geelen.

Het is gewoon werkelijk amazing! Wat kan die jongen dat toch goed he?  :D
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

flydwarf

hoe kan je serieus door het plafon zakken?
je loop toch op de vloer, niet op het plafond.
of is dat alleen bij ons thuis zo :D
proud to be loud

Steven

Citaat van: flydwarf op woensdag 21 december 2005 - 19:23
hoe kan je serieus door het plafon zakken?
je loop toch op de vloer, niet op het plafond.
of is dat alleen bij ons thuis zo :D

tja. denk het dan. Mijn zolder heeft geen vloer. Wat er tussen (of dus eigenlijk onder de balken zit) is het plafond van de verdieping eronder. Erg tricky om daar te gaan pogo-en. En dus niet alleen omdat het er nogal laag is  ;D
groet, Steven

ebbo

Citaat van: Steven op woensdag 21 december 2005 - 21:20
Citaat van: flydwarf op woensdag 21 december 2005 - 19:23
hoe kan je serieus door het plafon zakken?
je loop toch op de vloer, niet op het plafond.
of is dat alleen bij ons thuis zo :D

tja. denk het dan. Mijn zolder heeft geen vloer. Wat er tussen (of dus eigenlijk onder de balken zit) is het plafond van de verdieping eronder. Erg tricky om daar te gaan pogo-en. En dus niet alleen omdat het er nogal laag is  ;D

haha je merkt dat hij een generatie boven ons ligt... (ons= iedereen van 16-17-18....) hij kent de POGO  stick nog!!!
das echt iets dat ik in ieder geval gemist heb  ;D
whoehoe!

Peter van Geelen.

Um... Pogo betekend bij mij iets heul anders...
Het had iets te maken met luide muziek, veel drank, bodychecken en volledig uit je plaat gaan... ;D
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

birdman

pas op voor den kat...

Mr.Muthafukka

Weaureaum spreauk jeau opeauns in edeaut-teaul?