• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

2 maal Nl C50

Gestart door sander, woensdag 21 december 2005 - 16:18

« vorige - volgende »

sander

Te koop aangeboden voor een kennis van mij:

wegens beeindiging hobby, geen zin in nieuwe regelgeving en het bijna niet meer gebruiken verkoop ik al mijn bromfietsen en toebehoren.
1 rode c50 met een 70cc blok, goed lopend nieuwe banden niets mis mee.( deze bromer loopt nu even niet vanwege de bobine die kapot is)
Zit c50 blok onder met 70 cc cilinder en 50 kop.

1 groene c50 in perfecte staat vrijweinig km's bijna geen roest.

De twee zijn jaren geleden totaal gereviseerd rijden prima en kunnen zo naar de schouwing. Verder nog een kist vol onderdelen zoals kapjes knipperbollen, nwe zuigerveren ,moertjes electra etc. etc.

Prijs: 1200 samen. Het zijn NL c50 frame's dus geen last van de RDW.

Foto's:



De andere komen eraan.

Hij heeft mij gevraagd om deze hier op te zetten i.v.b.m. beeindiging van zijn hobby.

Als je vragen hebt stuur mij ene Pbtje erover en je krijgt bericht terug.

Ps: kan kloppen als je ze op speurders hebt gezien.

bagheera

Citaat van: sander op woensdag 21 december 2005 - 16:18
Verder nog een kist vol onderdelen zoals kapjes knipperbollen, nwe zuigerveren ,moertjes electra etc. etc.

Heej, Zit er toevallig een steppenbalkje in die kist met onderdelen en evt een grijze achterveer? Ben namelijk een NL ceetje aan het opknappen...
Honda 1st encounter spring 1995
Now Honda no.7 SS50Z K3 1977