• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Eindejaars spreek

Gestart door Peter van Geelen., woensdag 21 december 2005 - 22:08

« vorige - volgende »

Peter van Geelen.

En toen was het alweer zover, weer een jaar voorbij in brommerland waarbij de bromfietsrijders zijn bestookt met nieuwe regelgeving en kosten, maar ook gunstige dingen zoals dat sommige brommers met een EU keur makkelijker op de Nederlandse weg mogen rijden. De overheid heeft brommerland lekker overhoop gehaald dit jaar en ons gemiddeld zo'n 50 euro afhandig gemaakt met de invoering van het kenteken. Ook op dit gebied hebben wij al veel gebruikers kunnen helpen met hun vragen en staan in de toekomst ook klaar om nieuwe vragen te kunnen beantwoorden. Desnoods bellen we weer eens met de overheid om duidelijkheid te krijgen.

Ook voor ons was het een turbulent jaar met diverse storingen op de website die gelukkig weer redelijk snel waren opgelost.
Mooier nieuws is dat we steeds bekender worden en meer bezoekers zich hebben ingeschreven in vergelijking tot vorig jaar.
Het varieert een beetje, maar gemiddeld komen er per week zo'n 50 nieuwe leden bij en hebben nu bijna 2200 leden.

In de drie jaar dat we nu online zijn hebben we het toch voor elkaar gekregen om 16 miljoen hits te genereren, diverse workshops te maken, bijna 100 downloads (handboeken, partslists, etc) gratis ter beschikking te stellen en 93 links te plaatsen die regelmatig worden gecontroleerd of ze nog wel up-to-date zijn. Ook onze Honda viertakt specifieke zoekmachine, zoeken.4-stroke.nl wordt steeds vaker bezocht en ook daar worden meer en meer links aan toegevoegd.

Wat statistieken:

Meest populaire download: Het Honda Modellen Boek
Meest populaire artikel : Honda SS50 gestolen!
Meeste bezoekers komen uit : Nederland, gevolgd door Belgie
Meest gebruikte zoekwoord : PC50
Meeste forumposter : Maarten, SS-Casper, Ebbo
Meest populaire topic : Kymco Active 50

Een klein onderzoekje leert ons dat een groot deel van de leden scholieren zijn en andere leden hebben beroepen van anesthesist tot vliegtuigmonteur. Niet alle leden rijden Honda bromfietsen, maar rijden bijvoorbeeld replica's daarvan of viertaktscooters. We hebben vanaf dag 1 al gezegd dat iedereen met een viertaktblok welkom is op onze website en het doet ons dan ook echt een plezier dat we inmiddels een heel scala aan modellen langs hebben zien komen en kunnen helpen met hun vragen.

Al met al doen we het helemaal niet zo slecht, al zeg ik het zelf. Maar dat was nooit mogelijk geweest zonder alle bezoekers en met name iedereen die 4-Stroke.nl heeft meegeholpen met tips en opmerkingen.

Barry : Technisch advies en redactielid
SS-Casper : Ex-Rittenverzamelaar
ViperDax : Rittenverzamelaar
Mr.Muthafukka : Design en vormgeving ( http://www.tvandel.nl )
Twan : PHP vormgeving ( http://www.tvandel.nl )

We zoeken nog een extra redactielid voor de website die regelmatig wat willen posten over viertaktnieuws en de regelgeving.

Tot slot wensen wij alle bezoekers een geweldig nieuwjaar toe en wees voorzichtig met vuurwerk, het sleutelt best lastig met missende vingers! Houd je olie op peil en blijf viertakt rijden! ;)

Met vriendelijke groeten,

HET 4-STROKE.NL TEAM

( En tot het einde van het jaar ben ik slechts incidenteel op het forum, (feestdagenblaat) dus maak er geen zooitje van you monkees! ;) )
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

birdman

WOOT!!!!!

dank voor het forum, technische ondersteuning, neuviaux, en tollerantie voor al het schapengeleuter!!
pas op voor den kat...

Viperdax

:BRAVO:!!!!

in ieder geval ik zal nog af en toe ook wel langs het forum wandelen en het een beetje in het gareel te houden, maar gelukkig is het geen dax board, dus veel werk zal het niet zijn ;)

Barry

Meeste forum posters, daar worden moderators niet bij geteld?  :P

Verder is het natuurlijk super wat we al hebben berijkt!
Er zijn genoeg mensen die daar aan mee hebben geholpen, maar het meeste respect gaat uit naar Peter oftewel Da Racing Duck!
Honda the power of dreams ;D

Viperdax

PETER PETER PETER PETER PETER PETER

ik wil trouwens wel helpen:
We zoeken nog een extra redactielid voor de website die regelmatig wat willen posten over viertaktnieuws en de regelgeving.

maar ik weet ook niet alles..

Mr.Muthafukka

Tijd voor een compleet nieuw jasje, lijkt me zo.
De functionalitijd van de site kan beter en daar moeten we nog eens voor gaan zitten.
Weaureaum spreauk jeau opeauns in edeaut-teaul?

Viperdax

Citaat van: Mr.Muthafukka op donderdag 22 december 2005 - 11:33
Tijd voor een compleet nieuw jasje, lijkt me zo.
De functionalitijd van de site kan beter en daar moeten we nog eens voor gaan zitten.

het forum dubbel aangeven op de site is ook niet zo nodig? of is daar een reden voor?

Peter van Geelen.

@ Viper: Het zou cool zijn als je redactielid wilt worden! Je hoeft ook niet álles te weten, dat weet ik namelijk ook niet ;) (echt niet? neen)
Maar bijvoorbeeld berichten van den overheid met betrekking tot brommers en interessante Honda gerelateerde artikelen zijn goed te vinden. Ik zal even wat klaarmaken voor je om te kunnen beginnen en houd je hierover op de hoogte.

Het dubbel aangegeven forum in het menu is nog een foutje wat ik er uit moet halen. Dank u, dat was ik vergeten te doen en ga dan binnenkort even veranderen.

@ Mutha: Alweer een nieuw thema? (* houdt zijn hart vast *) Kunnen we niet dit thema wat verbeteren? Of bedoel je dat ook? Qua functionaliteit is het zeker even iets om over te hebben, maar wat nu geinstalleerd is in Mambo gaat niet meer weg. Sinds de laatste vergadering heb ik dat geprobeerd en toen was de website dood. Users en Story weg. Ik hartaanval. Nite grappig. Of wel. Hahaha.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

viperdax777

roep maar wat ik moet doen ;)

tsja t is gewoon dubbel op, niet erg maar toch

Barry

inderdaad, weer iets nieuws?
Dit is nog niet zo oud en vind het er netjes uitzien.

Het enigste wat ik heb aan te merken is t logo.
Daar staat 4-stoke en vind t mooier als er 4-stroke.nl komt te staan.
Honda the power of dreams ;D