• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Volgens mij vergeten we wat

Gestart door Viperdax, donderdag 22 december 2005 - 11:25

« vorige - volgende »

Viperdax

voor de mensen die vanaf nu tot (en na) de jaars wisseling niet meer online zijn:

PRETTIGE KERSTDAGEN, EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!

Peter van Geelen.

Ook veur jou fijne feestdagen de beste wenschen veur het nieuwe jaar! ;)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Barry

Honda the power of dreams ;D

Crazy Cavan

[slijm-modus] ja voor iedereen hier een zalige en prettige en vooral vredige kerstfeest en mogen alle een fijne en leuke kerst cadeaus krijgen [/slijm-modus] 

beste wensen iedereen!

Barry

Honda the power of dreams ;D

Peter van Geelen.

Vrrrreeeeeheeeduuuuuh op aaaaaaaahaaarduuuuuh...

*zingt u vrolijk mede?
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

birdman

ADO is oke oleeeeeeee oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

nee, fijne feestdagen iedereen, en  een gezond 2006!
pas op voor den kat...

Barry

Heb je even voor mij, maak wat tijd voor me vrij! ;D :P
Honda the power of dreams ;D

Crazy Cavan

ik zing mee met blooooeeeed, zweeeeeeeeeet en traaaaaaaneeeeheeeeeheeeeeee ;D :P ::)

Peter van Geelen.

cooooool zo krijgen we een heel koor!
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Mr.Muthafukka

Weaureaum spreauk jeau opeauns in edeaut-teaul?

Peter van Geelen.

Ik ook al een paar keer... gvd... nu geen tijd voor... grmbl... komt goed... maar nu even niet. ghehehe
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Mr.Muthafukka

Weaureaum spreauk jeau opeauns in edeaut-teaul?

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Viperdax

??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???