• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Honda cb50j (motorkenteken)

Gestart door Honda CB, dinsdag 29 april 2008 - 23:21

« vorige - volgende »

Honda CB

Hoi mensen,

met pijn in mijn hart moet ik helaas toch mijn CB verkopen.
Deze CB is niet een die je elke dag tegenkomt.
Naar mijn weten de enigste of een van de enigste in nederland dus zeeeeeeeeeeer zeldzaam!!!.
Het is een engelse cb op motorkenteken ( 100% legaal gebeurt d.m.v. een motorkeuring ) zelf uit engeland gehaald met de boot!

Speciaal aan hem is het feit dat hij op motorkenteken staat natuurlijk en de volgende punten:

- Enkelzitszadel nette staat - 't plastic kontje is wat bros en niet helemaal 100%
- vliegwiel zonder mechanisme (wat 100% origineel is) geen schroefgaten aanwezig o.i.d.
- Tellerset met mijlen teller, en 'n toerenteller tot 10.000 touren.
- Handvaten zijn ook niet alledaags (wel origineel natuurlijk)... verschillende extra standen enz. toeter,  groot, klein en stadslicht.
- pluspunt is verder nog dat er nieuwe velgen op zitten en een nette uitlaat op zit, (volgens de vorige eigenaar was deze redelijk recent nieuw erop gezet.)

Minpunten:

- zijkappen ontbreken,
- de brosheid van 't kontje
- toeter moet nagekeken worden... deedt het wel op de keuring - maar nu niet meer... denk dat accu te zwak is ( deze is trouwens wel nieuw).
- ik moet 'm verkopen al is het niet met spoed.

Voor de rest heeft deze cb netjes droog gestaan afgelopen jaar, ingevet en op dit moment geschorst!
Kijk ook even in het projecten topic... daar staan nog wat extra foto's!
Nu kom ik op 't punt; de vraagprijs, en dat is eigenlijk 'n probleem omdat er eigenlijk geen vergelijkbare cb's hier in nederland aan worden geboden weet ik niet wat het waard is, ik kan wel een gekke vraagprijs gaan plaatsen omdat 't verplicht is maar daar heeft niemand wat aan, dus als je intresse hebt doe een bod!

contact: PB of woutervanbuul AT hotmail DOT com

Groeten Wouter

foto's:



jorgen cb