• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Mijn ervaring met de Super50 van Super Motor Company

Gestart door Nexus6, zondag 25 juli 2010 - 11:38

« vorige - volgende »

Nexus6

Citaat van: Da Racing Duck op donderdag 05 mei 2011 - 16:00
Wat D:

En ben je zelf wel helemaal okay?
Ik ben zelf eens bijna op mijn plaat gegaan in Utrecht. Langs de grachten hebben/hadden ze van die lage witte paaltjes. Een daarvan ontmoette mijn voet en toen mijn steppenbalk.

Demonteer wel even je steppenbalk voordat je hem recht maakt. Ik heb dat gedaan met hetzelfde paaltje en aan de brommer vast, maar dat betrof geen nieuwe brommert ;)
Een vette schaaf plek op mijn knie..en een kapotte broek..die kan ik wel weg gooien.. jammer, Boss kostuum was nog maar een half jaartje jong..
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Peter van Geelen.

Meh, nou maak het goed schoon en ik hoop dat het weer snel heelt :)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Nexus6

Citaat van: Da Racing Duck op donderdag 05 mei 2011 - 16:20
Meh, nou maak het goed schoon en ik hoop dat het weer snel heelt :)
Bedankt voor je medeleven Da Racing Duck ;) Gelukkig hebben wij een goed gevulde E.H.B.O  trommel op de zaak.
Lief van onze boekhoudster dat zij de schaafplek heeft verzorgd.
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Barry

Aii, dat is vervelend!
Gelukkig valt de schade aan de brommer en aan jezelf mee.
Honda the power of dreams ;D

Nexus6

Citaat van: Barry op donderdag 05 mei 2011 - 16:31
Aii, dat is vervelend!
Gelukkig valt de schade aan de brommer en aan jezelf mee.
Hoi Barry. Ja dat vind ik ook, geluk bij een ongeluk(je)
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

stekel

Da's mooi balen Nexus6!!!
Gelukkig valt de schade mee!
Jammer van je broek, maar die is vervangbaar.
Ik hoop dus dat de verzekering alles dekt, inclusief je kostuum.
Je kan het zien als een "bedrijfsongevalletje" en dat wordt meestal wel gedekt.
Gelukkig is de super nog rijdbaar en kan je als nog naar Beerenburg city.
Sterkte en smeer voor dat je gaat rijden even wat uierzalf of vaseline op je knie.
Dan blijft het lekker soepel en minder pijnlijk.
(ervaring na wat crashes en wat tattoo's)
Succes en sterkte!
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

schwantz34

balen zeg!
gelukkig stond je bijna stil, dat scheelt al aardig wat!
Ben zelf een keer met regen onderuit gegaan, iemand op een scooter voor mij reed langs een paadje waar je de weg over kon steken, en die bedacht ineens dat ie m miste en er toch wel graag overheen wou rijden, dus die ging vol op z'n rem staan met slippen aan toe, waarop mijn reactie was om de voorrem als eerst keihard in te kneipen.. boem, voorwiel gleed weg, en ging daar over het natte asfalt heen.
gelukkig weinig tot geen schade, koplamp stond wat scheef, maar na wat friemelen zat die ook weer.

blijft vervelend, dat onderuit gaan!

Nexus6

Dank jullie hartelijk voor het meeleven. Ik heb net effe mijn polis voorwaarden gelezen.
Letterlijk staat er onder art. 13.7:

Vergoedingsregeling helm en kleding en accessoires

Onder de voorwaarde van de Beperkt Casco-,de Casco-of de Volledig Cascoverzekering zijn de volgende vergoedingen standaard meeverzekerd:
- maximum van â,¬200,- voor helm en kledingschade, alleen in combinatie met een gedekte schade aan de bromfiets zelf, op basis van dagwaarde;
- maximum van â,¬150,- voor overige accessoires op basis van dagwaarde.

Tja...ik snap dit gedeelte niet helemaal ' voor helm en kledingschade, alleen in combinatie met een gedekte schade aan de bromfiets zelf' ???
Er is nauwelijks tot geen schade zichtbaar aan mijn bromfiets. Of begrijp ik deze zin niet goed. Van het kostuum heb ik nog de aankoopnota. De broek is niet los leverbaar, dus jasje verliest ook zijn functie ;D


Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Peter van Geelen.

Citaat van: Nexus6 op donderdag 05 mei 2011 - 19:31
- maximum van â,¬200,- voor helm en kledingschade, alleen in combinatie met een gedekte schade aan de bromfiets zelf, op basis van dagwaarde;

Wat ik hieruit opmaak is dat schade aan je helm en kleding is gedekt tot een maximum van 200 euro maar dit gaat alleen op als de schade aan je voertuig is geaccepteerd door je verzekering. Dus dat moet eerst geegeld worden. Wat je moet doen is een schade rapport op laten stellen inclusief de schade aan je kleding.

Wordt de schade aan de brommer geaccepteerd en vergoed, dan wordt ook je kleding tot een maximum van 200 euro vergoed.
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Nexus6

Citaat van: Da Racing Duck op donderdag 05 mei 2011 - 20:57
Citaat van: Nexus6 op donderdag 05 mei 2011 - 19:31
- maximum van â,¬200,- voor helm en kledingschade, alleen in combinatie met een gedekte schade aan de bromfiets zelf, op basis van dagwaarde;

Wat ik hieruit opmaak is dat schade aan je helm en kleding is gedekt tot een maximum van 200 euro maar dit gaat alleen op als de schade aan je voertuig is geaccepteerd door je verzekering. Dus dat moet eerst geegeld worden. Wat je moet doen is een schade rapport op laten stellen inclusief de schade aan je kleding.

Wordt de schade aan de brommer geaccepteerd en vergoed, dan wordt ook je kleding tot een maximum van 200 euro vergoed.

Dank je wel voor de Heldere uitleg Da Racing Duck!
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

stekel

Het vervelende van schades is, dat er altijd geld bij moet.
En anders komen ze wel weer met vervelende [size=5kleinept][/size] lettertjes
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Nexus6

Mijn kostuum is letterlijk naar de haaien ;D....nu nog effe â,¬200,- vangen en hopen dat ik dat 'hard' kan maken daar de brommer geen zichtbare schade heeft. Mocht het lukken dan heb ik slechts 1/3 van de nieuwprijs terug.. :neutral:
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

stekel

Goh 1/3e is ook maar een grijpstuiver dan....
Het blijft altijd tobben met schades.
Alles goed met je knie?
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Nexus6

Citaat van: stekel op vrijdag 06 mei 2011 - 11:43
Goh 1/3e is ook maar een grijpstuiver dan....
Het blijft altijd tobben met schades.
Alles goed met je knie?
Hoi Stekel. Mijn knie is redelijk stijf en zeer gevoelig.. Ik baal nog behoorlijk na..Gisteravond uit nijd 'stevig' aan de Leffes gehangen ;D Gelukkig is er niets te zien aan mijn brommer van welke vorm van schade dan ook. Heeft 1 nadeel de kleding vergoeding kan hierdoor een welles nietes verhaal worden. Maar ik gooi dat gedeelte over een andere boeg.. Jammer dat ik gister nu juist 1 van mijn duurste kostuums droeg. Als het een Ce en Aatje was geweest what ever... 1 troost dit weekend warm weer...lekker kilometers draaien. 
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

ralf

mooi ding die super 50!
en dan te bedenken dat ik dacht dat een ss zuinig was....maar dit slaat alles!
da racing duck ben wel eens benieuwd naar jou honda arsenaal.
( heb trouwens tankje op het oog, dat word m waarschijnlijk)
moest ff een foto van mn ss bij , kon het niet laten :P