• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Mijn ervaring met de Super50 van Super Motor Company

Gestart door Nexus6, zondag 25 juli 2010 - 11:38

« vorige - volgende »

Nexus6

Heerlijk weer vandaag! Beter als voorspelt. Vandaag weer een heerlijke rit gemaakt. Inmiddels staat de teller van mijn Super op 1312 km. 17 april ga ik de bloembollen rit rijden hoop dat het weer dan ook meezit.
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Nexus6

Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Dezorian

Leuk om te zien dat je zo'n plezier hebt van je Super :) Ik heb zelf een Super 100 en ben er ook erg blij mee. Alleen wat je zelf ook al aangaf, de carburatie is wat minder (vooral als je in de winter wilt starten). Nu gaf mijn dealer aan dat je met een sport uitlaat (zie hier) ook al betere performance krijgt. Weet jij hier iets van?
Verder, is het veel werk om die co2 regulator eruit te halen?

Verder, hier wat foto's van m'n Super100: klik

Grtn

Dezorian

Ik zit de plaatjes zelf nog even te bekijken, ik denk dat ik gewoon 2 metalen plaatjes tussen de twee inlaten naar de co2 regulator ga zetten. Hierdoor is het makkelijk terug te zetten, wat denk jij?

Nexus6

Hoi Dezorian,

Gaaf dat jij ook een Super hebt. Tja 110 cc is wel ff andere 'koek' . Ik heb geen idee hoe dat zit met de uitlaat van een 110cc. Mijn Super werd afgeleverd met een zwarte uitlaat en volgens de site van SMC is dat een sportuitlaat.
Op verzoek van mij heeft mijn dealer bij de eerste service beurt de invloed van de co2 regulator op de verbranding uitgeschakeld. De slangetjes naar het spruitstuk zijn verwijderd en het spruitstuk is afgedopt. Verder is de carburatie opnieuw ingesteld. De Super rijdt nu een stuk beter. Leuke foto's van jouw Super! OP facebook is een super50-100 club opgericht. Hier kunnen alle superrijders hun ervaringen kwijt. Juup Dales is de beheerder.
Mocht je interesse hebben dan kan je mailen naar Super50@groups.facebook.com.

M.v.g.

Nexus
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Nexus6

Ik heb mijn Super50 nu veranderd in een 'mono' zit uitvoering.
Echt veel leuker vind ik. Ondanks mijn lengte ervaar ik geen problemen met de zithouding.
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

stekel

Ik voeg me bij da racing duck....Hele mooie fiets!
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Nexus6

Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Nexus6

Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

stekel

Mmm lekker.....Leffe trippel.
Dat is wat onze Belgische buurtjes zeker goed kunnen....BIER BROUWEN!!!!
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Nexus6

.Eff.. een mooi 'tijdloos' moment..
..en daarna een 'Leffe..'
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Nexus6

Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

schwantz34

op de site van de honda vereniging staan ook nog een paar foto's van de bloembollenrit waar je opstaat met je C! ;)

Nexus6

Citaat van: schwantz34 op woensdag 20 april 2011 - 17:59
op de site van de honda vereniging staan ook nog een paar foto's van de bloembollenrit waar je opstaat met je C! ;)

Hoi schwantz34,

Ja dat weet ik die heb ik al gezien. Ik zal binnenkort ook wat foto's van de bloembollenrit plaatsen op de site van H.V.N.

Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.