• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

FEEDBACK: Overzichtelijkheid van de sleutelhoek

Gestart door Peter van Geelen., vrijdag 10 juni 2011 - 11:21

« vorige - volgende »

Sleutelhoek opsplitsen of niet?

Per onderwerp opsplitsen
7 (100%)
Per jaar opsplitsen
0 (0%)
Niet opsplitsen en laten zoals het is
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Poll gesloten: zondag 10 juli 2011 - 11:21

Peter van Geelen.

Gezien ik erg veel waarde hecht aan de meningen en gebruikerservaringen van de gebruikers van deze website heb ik de volgende vraag:

Sleutelhoek opsplitsen of niet?

Ik zit te dubben om de sleutelhoek wat overzichtelijker te maken door een subforum per onderwerp te maken.
Het wordt niet té uitgebreid, maar denk aan Motor, Frame, Electra etc.

Hoe denken jullie daar over en hebben jullie ideeen hierover?
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

stekel

Het is inderdaad makkelijker en overzichtelijker om het geheel op te splitsen.
Zo kan ieder probleem aangepakt / opgelost worden.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Peter van Geelen.

T'is wel effe werk haha

Laat uw meningen horen :D
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

stekel

Lijkt mij makkelijker om het op te splitsen.
Helemaal als je een bepaald onderwerp wil opzoeken als je aan het sleutelen bent.
Bijvvorbeeld:
-elektra
-frame en wielen.
-Carburateurs en benzinedelen.
-versnelling, cilinder, koppeling.
Zoiets dus.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

andre562

Vind het een goed idee, maar vaak gaat een topic over meerdere onderwerpen, of komt na de ene vraag, een vervolg vraag over een ander onderwerp.. Dit zal dan in het juiste subforum gesteld moeten worden..

Peter van Geelen.

Goede ideeën en opmerkingen. Het heeft mij ook nog eens aan het denken gezet en als ik de boel ga opsplitsen dan gaat daar weer meer moderator werk in zitten.

Hoe denken jullie hier over: Artikelen ouder dan een jaar worden opgesplitst. Recentere blijven gewoon op één 'hoop' en vrij voor discussie richting. Dit geeft geen gehannes en of onmin wat betreft onderwerp en inhoud.

Laat het maar weten! :)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

andre562

Misschien een extra moderator aanstellen voor de sleutelhoek...

Magnadomo

Wat mij wel is opgevallen is dat veel vragen steeds weer terug komen in de topics
Verder zijn er veel topics waar een of twee keer in geantwoord is.
Misschien moet je je afvragen of deze topics van waarde zijn.
Ook vragen die in veel oudere topics voorkomen, worden steeds op nieuw gesteld.
Misschien iets om over na te denken  ::)
It's a Ridgie Didge Honda CB50

Peter van Geelen.

De kunst van het zoeken blijkt soms een vak apart, maar policy hier is dat je vraag altijd wordt beantwoord,  als de vraagstelling correct is. Verder zijn we druk bezig met het werken aan een zg. FAQ, een lijst van veel gestelde vragen. Jij kunt, als je dat wilt, ook hier aan meewerken door een reeds gestelde vraag die goed en duidelijk is beantwoord te herschrijven in hapklare brokken. Deze kun je dan vervolgens posten in het "faq inbreng" gedeelte ;)
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

scrambler

Citaat van: andre562 op maandag 13 juni 2011 - 12:14
Vind het een goed idee, maar vaak gaat een topic over meerdere onderwerpen, of komt na de ene vraag, een vervolg vraag over een ander onderwerp.. Dit zal dan in het juiste subforum gesteld moeten worden..
hier zat ik ook over na te denken  "  of komt na de ene vraag, een vervolg vraag over een ander onderwerp.. "
dan wordt het héél moeilijk om naar een andere topic te gaan of op te zoeken , ik zou zeggen .... laten zo
scheeld ( of is dat met een T ) jou een hoooooop werk denk ik... ;)
In den beginne was er niets,
en toen ontplofte dat ook nog.

stekel

Ha ha....we krijgen dus een paar echte "faq" mannen.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Nexus6

Citaat van: Peter van Geelen op vrijdag 10 juni 2011 - 11:21
Gezien ik erg veel waarde hecht aan de meningen en gebruikerservaringen van de gebruikers van deze website heb ik de volgende vraag:

Sleutelhoek opsplitsen of niet?

Ik zit te dubben om de sleutelhoek wat overzichtelijker te maken door een subforum per onderwerp te maken.
Het wordt niet té uitgebreid, maar denk aan Motor, Frame, Electra etc.

Hoe denken jullie daar over en hebben jullie ideeen hierover?
Dat is een uitstekend idee Peter. :smile:
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

stekel

Helaas door de onregelmatigheid in m,n werk kan ik geen "faq" man worden, maar probeer m,n best te doen om het te ondersteunen.
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

#14
Wat mij nog handiger lijkt is een goede/volledige omschrijving van sleutelhoek topics. Als je nu kijkt weet je bij een paar topics niet waar het echt over gaat.... en moet je dus meer openen en doorlezen.

Goed bezig, groet Sven

ps: waar is die Barry eigenlijk  ;)
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70