• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

Weer terug van weg geweest: Het zeiken over het kl*te weer topic.

Gestart door stekel, donderdag 14 juli 2011 - 12:31

« vorige - volgende »

stekel

Overmorgen zit ik weer in 35 graden! En dat voor een weekje of 6!
1 minpuntje.....ik moet werken....
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Nexus6

Citaat van: stekel op vrijdag 26 augustus 2011 - 10:04
Overmorgen zit ik weer in 35 graden! En dat voor een weekje of 6!
1 minpuntje.....ik moet werken....
Goede reis Stekel en succes met het werk en uiteraard weer een behouden terugreis :brommah:
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

stekel

Dank u! Morgenavond vliegen en overmorgenavond aan de Efes pils. (en 35 graden!)
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Nexus6

Citaat van: stekel op vrijdag 26 augustus 2011 - 18:11
Dank u! Morgenavond vliegen en overmorgenavond aan de Efes pils. (en 35 graden!)
Ja..ja..maak mij effe lekker zeg ;D Ik moet volgende week ook weer aan de bak en wat lees ik..vanaf woensdag rustig nazomerweer en temp. iets boven het gemiddelde.
Goede vlucht morgenavond en alvast proost op de eerste Efes 'in-name'. 8-)
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Nexus6

..tjonge..jonge...Buien, buien en nog eens buien en een harde N-W wind en slechts 13.5 graden. Bah :tong4:
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

NanderCB50

Nu zo'n aangename 27°C.  ;D
Morgen geven ze wel terug buien.. En dat tijdens de rondrit in Wellen! Regenpak aandoen.. >:D

Nexus6

Citaat van: NanderCB50 op zaterdag 03 september 2011 - 12:47
Nu zo'n aangename 27°C.  ;D
Morgen geven ze wel terug buien.. En dat tijdens de rondrit in Wellen! Regenpak aandoen.. >:D
Hoi Nandercb50, Ben jij deze ook tegen gekomen in Wellen?
Nooit geweten dat Yamaha ook 4-takt brommers maakte 8-)
Ook de aandrijving, cardan!
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

NanderCB50

neen die heb ik niet gezien, jammer!
Wel enkele mooie SSjes  :D
Was jij er ook?

Peter van Geelen.

Citaat van: Nexus6 op maandag 05 september 2011 - 19:24
Citaat van: NanderCB50 op zaterdag 03 september 2011 - 12:47
Nu zo'n aangename 27°C.  ;D
Morgen geven ze wel terug buien.. En dat tijdens de rondrit in Wellen! Regenpak aandoen.. >:D
Hoi Nandercb50, Ben jij deze ook tegen gekomen in Wellen?
Nooit geweten dat Yamaha ook 4-takt brommers maakte 8-)
Ook de aandrijving, cardan!

Sweet holy macaroni, da's gaaf en dat type ben ik nog nooit tegengekomen O.o
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

NanderCB50

Ik ken het ook niet & ik vind er niets over op het internet.

In Wellen hebben we geluk gehad met het weer, enkel in de heenreis veel regen gezien.
Het is ook een super mooie streek, een rit die zeker de moeite is!

NanderCB50


Nexus6

Citaat van: NanderCB50 op dinsdag 06 september 2011 - 10:41
Zo is die brommer gemaakt:
http://www.oudebrommers.nl/phpbb3/ucp.php?mode=register
(even inloggen als je de foto's wil zien)

Bedankt ga zo even kijken. volgens mij heb ik al een account maar ben effe het ww kwijt. En nu weer  :backtotopic:

Want we krijgen vandaag héél slecht weer. 1 troost ik ben op mijn werk 8-)
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Nexus6

Huidig weerbeeld Nederland:

Vandaag en morgen: Onstuimig
Een regengebied boven het westen van het land trekt oostwaarts. De zuidwestelijke wind is boven land matig tot vrij krachtig 4 a 5 Bft, in de kustprovincies (vrij) krachtig 5 a 6 Bft. Aan de kust is de wind hard tot stormachtig, 7 a 8 Bft. Aan de kust kunnen zware windstoten voorkomen tot ca. 85 km/u. De temperatuur komt uit op een graad of 17. In de avond trekt een zone met intensievere neerslag over het land. Hierbij is vooral in het noorden ook onweer mogelijk. Daarbij trekt de wind dan nog iets verder aan. Buitengaats kan tijdelijk een zuidwesterstorm, windkracht 9, bereikt worden met zware windstoten van ca. 95 km/u. Boven land zijn er windstoten van ca. 85 km/u mogelijk. Aan het einde van de avond neemt de wind geleidelijk wat in kracht af.
In de nacht naar woensdag breekt de bewolking, maar er komen ook enkele buien voor. Het kwik zakt naar een graad of 12. De zuidwestelijke wind is boven land matig, aan de kust krachtig tot hard, 6 a 7 Bft.

Woensdag overdag is het wisselend bewolkt en komen er buien voor. De maximumtemperatuur komt uit op een graad of 17. De westelijke wind is boven land meest matig, aan de kust krachtig tot hard, 6 a 7 Bft. In de loop van woensdagavond wordt de wind zuidwestelijk en neemt geleidelijk in kracht af.

Bron: K.N.M.I
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Nexus6

*Vooruitzichten t/m het weekend.

In het algemeen veel bewolking en perioden met regen. Geleidelijk oplopende temperatuur met in het weekend maxima van ruim 20 graden.

*Vooruitzichten lange termijn.

woensdag 14 september tot en met woensdag 21 september
Waarschijnlijk herfstachtig met van tijd tot tijd regen en (veel) wind. Maximumtemperaturen enkele graden beneden normaal.

Jammer de Platte Duivenrit komt in 'gevaar'  :x Ik vraag mij af wanneer er een keer een einde aan dat natte weer komt.... :tong4:

*bron: K.N.M.I
Follow your Dream.
Set yourself a Goal.
Never lose sight of Them.