• Welcome to 4-Stroke.net Honda viertakt bromfiets en motorfiets forum - Honda four-stroke moped and motorcycle forum.
 

Nieuws:

***** ATTENTION / ATTENTIE *****

THIS FORUM IS CLOSED AND MADE READ ONLY!
THE NEW FORUM CAN BE FOUND HERE: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
All users have been migrated to the new forum, so go and have a look!
---------------------------
DIT FORUM IS GESLOTEN EN ER KAN ALLEEN GELEZEN WORDEN!
HET NIEUWE FORUM IS NU HIER: https://4-stroke.net/data-archive/forum-archive-2015-2017
Alle leden zijn gemigreerd naar het nieuwe forum, dus ga een kijkje nemen!

Main Menu

HH - Kenteken perikelen

Gestart door Peter van Geelen., vrijdag 08 juni 2012 - 12:24

« vorige - volgende »

Goldie



Ik zou hem alleen al bestellen om te kijken waar ze mee komen  :grin:
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Zoals gewoonlijk draaf ik weer eens door wat betreft maatvoeringen, maar het is mijn dagelijks werk om met millimeters en pixels te werken. Voor de mensen in Việt Nam is er een PDF bijgesloten met alle maten. Zou dit zo gaan lukken, denk je? :meaw:


Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie



:smile:

Goed bezig!!

kan me niet voorstellen dat het nog mis gaat  ;)
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Thumper

Zou de straal van de ronde hoeken er niet bij moeten ?

Peter van Geelen.

Zou kunnen, maar in principe kan diegene die de plaat maakt er zelf uit komen:

Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

stekel

Dikte van de letter ten opzichte van de oppervlakte van de plaat?  ;)
(effe zeiken hoor...)
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Peter van Geelen.

OMG lolbroek! xD

Maar ik heb het even nagemeten: De plaat is 1mm dik en de letterhoogte is 2mm :grin:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.

Goldie

2mm inclusief plaatdikte  :yarr:

straks gaan ze hem nog met de hand kloppen.... :durr:

MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

stekel

Details Peter....daar draait het om!
Anders hadden die kleine Vietnameesjes die Yanks ook niet hun land uit kunnen krijgen...

Keurig gedaan hoor!
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Goldie


Ik moet er nog wel voor zorgen dat ze die grote gaten er niet inmaken (ja, ik weet dat ze niet op tekening staan)

maar ze doen graag hun best   :ninja:
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

stekel

Tja.... :grin: Ik hoop dat het allemaal lukt, ben benieuwd...
Veni Vidi Velpon (ik kwam, zag, en bleef hier plakken)
Stilstaan is geen optie....Daarom rij ik een Honda.

Goldie


Zowaar vandaag een Vietnamees aan mijn buro met vragen of opmerkingen over het kenteken,
maar ik begreep er weinig van, of zijn dochter heeft hem gemaakt of is ermee bezig, of zijn oom wilde nog een maat weten,

echt mijn inwendige google translate kon er weinig van maken.

Belangrijk is wel, er is weer reuring op dit topic  :yarr:, bestaat die SS nog wel  :grin:
MotorDax '72, Chaly '74, Dax '75 in opbouw, Dirty Harry C90 '76, Gorilla '79-'81

Laatste project: Z90A K2 Mad Max '70

Peter van Geelen.

!!!

Gaaaaaaaaf en jazeker, die SS bestaat nog! Die staat in de rij voor een revamp. Ik dacht eerst aan een ratbike-achtig ontwerp maar na het achterwiel gespoten te hebben weet ik het nog niet zo zeker. Dus jazeker! :grin:
Dit account is verplaatst naar een ander account. Gebruik het nieuwe account om een PM naar mij te sturen. Dank je wel.